Clip voor bevestigen mondkapje aan skibril

Set van 2 clips voor het bevestigen van het mondkapje aan de skibril. Scheelt gedoe bij de skilift omdat de helm niet afgezet hoeft te worden om het mondkapje op te doen.

null

null

null

null

Bevestigd gemakkelijk aan de elastiek van iedere ski/snowboard bril.
Dit is een doorontwikkeling op de eerdere mondkap clipjes die je bevestigd aan de helm straps (https://www.wintersport.nl/forum/topic/526016). Echter hebben niet alle helmen straps over de oren, dus vandaar nu deze versie met dank aan een forumlid die me er om vroeg.

De clip zit goed vast, als je er aan trekt gaat ie alleen maar harder klemmen en komt ie juist vaster te zitten. De onderkant kan een beetje naar voren en naar achteren bewegen, maar de bovenkant blijft perfect op z’n plek zitten.

null

Ze zijn wederom leverbaar in zwart en wit.
De prijzen zijn vanwege het hogere materiaalgebruik en printtijd iets hoger dan de andere clips:
(allemaal inclusief verzenden naar Nederland, voor verzenden naar België komt er €4 bij)

1 set: €7
Iedere volgende set naar hetzelfde adres: €5

Aanbiedingen:
10 sets voor €50
20 sets voor €100

Bij aantallen boven de 20 sets a.u.b. even contact opnemen voor prijzen en levertijden.

Tenzij anders afgesproken wordt alles wat voor 15:00 besteld en betaald is de zelfde dag nog verzonden. Ik verzend per briefpost, dus er is geen track and trace.

Bestellen kan door mij een Privébericht te sturen (klik op mijn gebruikersnaam en dan rechtsboven op “Stuur Privébericht”) met je adres en de gewenste aantallen. Ik zal dan zorgen dat je de juiste informatie krijgt voor de betaling en zodra dat voldaan is gaan ze z.s.m. op de post!

Gebruik een veiligheidsspeld. Heeft iedereen wel ergens in huis liggen. 😇

Bla, bla, bla.

Kan ook, of een knoop er op naaien, voor ieder wat wils.

Plaats een reactie