Ski vakantie naar Italie: Testen voor toegang

Hoi,
Volgende week naar we naar Italie. Vraag: Is er ook een mogelijkheid om een antigeentest te laten doen via: www.testenvoortoegang.org ?

Wij hebben hier de testen gekocht voor onse vakantie naar Italië vorige week. Die doe je zelf thuis of onderweg. Middels een foto krijg je binnen een uur een geldig reis certificaat. Wij hebben dat onderweg gedaan om iets flexibeler te zijn met binnen 24 uur de grens over.

Wij hebben hier de testen gekocht voor onse vakantie naar Italië vorige week. Die doe je zelf thuis of onderweg. Middels een foto krijg je binnen een uur een geldig reis certificaat. Wij hebben dat onderweg gedaan om iets flexibeler te zijn met binnen 24 uur de grens over.

Lotte78 op 06 jan 2022 22:04

?? Dat mag helemaal niet. Is natuurlijk ook super fraudegevoelig.

Testen voor toegang is geen probleem, had binnen een kwartier mijn testuitslag al op de mail en super makkelijk te koppelen met je corona check app, die je gewoon internationaal kunt gebruiken.
Testen voor toegang is ook gratis itt commerciële testlocaties zoals bijvoorbeeld speedtest.nl, die zo’n 40€ kost. Voor de rest is het gewoon hetzelfde.
Is echter wel antigeen dus max 24 uur geldig

Wij hebben hier de testen gekocht voor onse vakantie naar Italië vorige week. Die doe je zelf thuis of onderweg. Middels een foto krijg je binnen een uur een geldig reis certificaat. Wij hebben dat onderweg gedaan om iets flexibeler te zijn met binnen 24 uur de grens over.

Lotte78 op 06 jan 2022 22:04

?? Dat mag helemaal niet. Is natuurlijk ook super fraudegevoelig.

DrPhil op 06 jan 2022 22:17

Volgens mij is er een site die dat aanbiedt, dan moet je wat foto’s maken en dan krijg je zo’n officiële bevestiging. Ik weet niet of @lotte78 dat bedoelt? Ja, het lijkt me fraudegevoelig maar het mag volgens mij wel.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

https://www.toegangsbewijs.nu is de site. Test eerst bestellen, dan zelf uitvoeren. Wij hebben voor Zwitserland via spoedtest.nl getest. Met Reizen15 als kortingscode kost de test “slechts” €33,-. Wij hebben daar getest en zijn vervolgens direct gaan rijden. Na 20 min uitslag op de mail (allen negatief) en vrolijk doorgereden.

Testen voor toegang wordt door de Nederlandse overheid (dus door ons allemaal) bekostigd om mensen die geen vaccinatie of herstelbewijs hebben toch een toegangsbewijs voor activiteiten te kunnen bieden.
Het is niet bedoeld dat de B.V. Nederland betaalt voor buitenlandse vakantieplannen. Bij het maken van een afspraak wordt ook gevraagd voor welke activiteit je je wilt laten testen en op welke dag die valt. En ja ook hier kun je natuurlijk best zomaar iets invullen ten gunste van je eigen portemonnee.

Wij hebben hier de testen gekocht voor onse vakantie naar Italië vorige week. Die doe je zelf thuis of onderweg. Middels een foto krijg je binnen een uur een geldig reis certificaat. Wij hebben dat onderweg gedaan om iets flexibeler te zijn met binnen 24 uur de grens over.

Lotte78 op 06 jan 2022 22:04

?? Dat mag helemaal niet. Is natuurlijk ook super fraudegevoelig.

DrPhil op 06 jan 2022 22:17

Volgens mij is er een site die dat aanbiedt, dan moet je wat foto’s maken en dan krijg je zo’n officiële bevestiging. Ik weet niet of @lotte78 dat bedoelt? Ja, het lijkt me fraudegevoelig maar het mag volgens mij wel.

Roy83 op 07 jan 2022 07:52

Ja, het mag dus wel. Natuurlijk super fraudegevoelig, slaat nergens op. Ik kan zelf wel de testen voor mijn hele gezin doen. Maar wel super makkelijk en dus geldig. Wij hebben het eerlijk gedaan hoor.
Aan de andere kant ken ik ook de verhalen van officiële testen waarbij het stokje nauwelijks de neus in gaat. Ook niet helemaal zuiver natuurlijk.

Testen voor toegang wordt door de Nederlandse overheid (dus door ons allemaal) bekostigd om mensen die geen vaccinatie of herstelbewijs hebben toch een toegangsbewijs voor activiteiten te kunnen bieden.
Het is niet bedoeld dat de B.V. Nederland betaalt voor buitenlandse vakantieplannen. Bij het maken van een afspraak wordt ook gevraagd voor welke activiteit je je wilt laten testen en op welke dag die valt. En ja ook hier kun je natuurlijk best zomaar iets invullen ten gunste van je eigen portemonnee.

Hannah op 07 jan 2022 08:41

Sorry, maar dit klinkt mij als onzin in de oren. Dus het is alleen bedoeld voor mensen die zich niet wil laten vaccineren en naar een feestje willen?
Ze adverteren notabene op hun site dat ze een reiscertificaat verstrekken…

null
null

Testen voor toegang wordt door de Nederlandse overheid (dus door ons allemaal) bekostigd om mensen die geen vaccinatie of herstelbewijs hebben toch een toegangsbewijs voor activiteiten te kunnen bieden.
Het is niet bedoeld dat de B.V. Nederland betaalt voor buitenlandse vakantieplannen. Bij het maken van een afspraak wordt ook gevraagd voor welke activiteit je je wilt laten testen en op welke dag die valt. En ja ook hier kun je natuurlijk best zomaar iets invullen ten gunste van je eigen portemonnee.

Hannah op 07 jan 2022 08:41

Sorry, maar dit klinkt mij als onzin in de oren. Dus het is alleen bedoeld voor mensen die zich niet wil laten vaccineren en naar een feestje willen?
Ze adverteren notabene op hun site dat ze een reiscertificaat verstrekken…

null
null

RvanE op 07 jan 2022 21:13

Je haalt wat dingen door elkaar. Testen voor Toegang van de NL overheid is zoals Hannah ook aangeeft bedoelt om mensen gratis te laten testen om toegang te krijgen voor bv. events/restaurants e.d. (als die nu open zouden zijn). Het schijnt dat je die ook zou kunnen gebruiken om te reizen maar in principe is het daar niet voor bedoeld. Ze geven dus ook geen reiscertificaat.

Toegangsbewijs.nu is de organisatie waarover wordt gesproken die schijnbaar Antigeentest on the go verkoopt waardoor je onderweg zou kunnen testen en een verklaring zou kunnen krijgen.

Inderdaad Mickey-1, thank you. Het verschil is dat je voor de een je portemonnee niet hoeft te trekken en voor de ander wel.

Plaats een reactie