Wie gaat er mee? Midweek Winterberg 🏂⛷❄

Kunnen we een groep van 4 personen of meer vinden voor een midweekje Winterberg?

Lijkt mij super tof!

Doordeweeks is het lekker rustig en als we de kosten van verblijf en vervoer kunnen delen is dat ook altijd fijn.

Wel even in de gaten houden hoe het staat met de sneeuwstand: https://m.sneeuwhoogte.nl/dorp/winterberg
Voor nu ziet het er goed uit!
Ik ben 38 jaar oud (V) uit Arnhem en van snowboarden word ik keiblij 😁🏂
Twee keer eerder heb ik via dit forum leuke groepen gevonden om op wintersport te gaan, dus wie weet lukt dat weer 😃💯

Of…weet je een groep waarbij ik kan aanhaken? Dan hoor ik dat heel graag!

Hoi,
Een midweekje wordt voor mij lastig, maar ik was wel van plan om volgende week of de week erop op een doordeweekse dag heen en weer naar Winterberg te gaan. Mochten we daarvoor met een paar personen een groepje kunnen vormen, dan ben ik daar ook absoluut voor in. Ik heb vervoer beschikbaar.

Ik kom ook uit Arnhem (42 jaar M), en ik word blij van skiën :).

Als er goede sneeuw ligt sla ook ik 1 dagje niet af, Nijmegen.

Hé FayKim,

Leuk idee!
Ben zelf een skiër, vroeger ook gesnowboard. Ski ongeveer 2 x per week in Uden op de borstelbaan en woon in Wageningen, dus vlakbij.
Lijkt mij gezellig om met een paar man / vrouw een midweek naar Winterberg te gaan.
Ben 55, sportief, sociaal, houd van gezelligheid en heb altijd met grote groepen gewerkt op grote zeilschepen als kok, matroos en stuurman.
Kan zelf evt in week 4 of 6, als ik niet kan, zou ik gewoon een dagje mee kunnen skiën, dan neem ik een vriend en vriendin mee. Kunnen we op de piste misschien wat afspreken. Ga wel eens vaker gewoon voor een dagje, vanuit Arnhem goed te doen . 👍
Hoor het wel!

null
null

Leuk idee, ik kom ook uit Arnhem, 41 jaar (V) en ik snowboard. Financieel gaat het nu op korte termijn niet lukken denk ik , maar ik houd dit topic in de gaten mocht ik een meevaller hebben!

Hoi,
Ik hou me ook aanbevolen! Superleuk idee om met een groepje die kant op te gaan! Ben 44 jaar, uit de buurt van Nijmegen en zou in week 7 of 8 goed kunnen. Valt er dan nog sneeuw te verwachten in Winterberg? Anders haak ik graag 2 of 3 dagen aan!

Hoi,
1 of 2 dagen lijkt mij ook erg leuk. Doordeweeks ivm drukte.
Ik ben een skier van 45. Omgeving Zwolle en in het bezit van een auto met winterbanden.
Groetjes

Hoi allemaal,

Wat een ontzettend leuk idee! Ik (v) kom ook uit de omgeving van Arnhem en als ik kan, sluit ik me graag bij jullie aan! Vanaf m’n 20e sta ik op de latten en denk dat ik na 15 jaar wel kan zeggen dat ik ‘gevorderd’ ben… ;-)
Nogmaals: het lijkt me hartstikke gezellig!

Groetjes!

Hallo allemaal, alleerst excuus voor de late reactie. Normaal krijg ik notificaties naar mijn email, maar dit keer niet. Ik heb ondertussen een groep gevonden om bij aan te haken en vertrek binnenkort naar Oostenrijk.
Wellicht hebben jullie elkaar zo gevonden. In dat geval: superveel plezier gewenst!
Bedankt voor jullie reactie!
Fay

Ik zie wel dat Fay al een groepje gevonden heeft maar wellicht staat Fay en anderen mensen in dit topic ook open voor andere initiatieven. Op korte termijn bv een dagje/weekend winterberg of de Harz(!)
Ik ben zelf 40 en dacht daarmee wel mooi in dit gezelschap te passen, kwa leeftijd in iedergeval.

Heb volgende week vrij kunnen maken en rij dan net iets verder; Bregenzerwald.

Wellicht later in Feb/Maart nog een dag Winterberg.

Plaats een reactie