Ervaringen Spoedtest.nl (economy)

Omdat je online zoals gewoonlijk alleen de grootste horrorverhalen leest wou ik hier eens vragen naar de ervaringen met deze aanbieder.

Hoe snel kreeg men over het algemeen de uitslag van de economy-test. En op welk moment ben je dan wezen testen?

De belofte is binnen 24 uur. Halen ze dat?

*bericht bewerkt door KarinI op 08 jan 2022 10:29

Wij hebben afgelopen juni bij spoedtest een test laten doen. Vrijdag half 5 afname zaterdag 3 uur resultaat in de mailbox. Prima geregeld

Toevallig heb ik mij afgelopen donderdag in Hoofddorp laten testen. Om 07:00 had ik de test(economy), en om 16:00 dezelfde dag had ik al de uitslag. Ik had wel zonder reisverklaring, weet niet of het hierdoor sneller ging

Gisterochtend om 07:00 uur getest, vannacht om 01:30 resultaat in de mail.

Op locatie was het personeel niet enorm klantvriendelijk, vooral degene aan de balie. Zij had moeite met de systemen die ze moest gebruiken.

Gelukkig negatieve uitslag, dus wij rijden vandaag naar Dienten.

Alles prima, al vaker gebruikt. Code reizen15 voor korting va n 15%

Edwin van Riel

Hier ook binnen 24 uur. Na 20 uur. We zaten inmiddels al wel in Ulm. Gelukkig alles negatief anders was het een lange reis terug.

Om 19:00 getest en om 03:15 de uitslag in de mail.
Vond ik behoorlijk snel😉😁

Thank God summer is over!

Donderdag om 14:00 uur getest, vrijdag om 11:30 uur de uitslag.

Uitrusten doen we thuis wel!

Gewoon antigeen gedaan (volstond voor it). Half uurtje, beter bij Breda omdraaien dan bij Basel 😉

Edwin van Riel

wij hebben ook spoedtest gekozen voor onze testen. getest om 16:00 (PCR Economy) uitslag ergens in de nacht in de mail, allemaal verder keurig geregeld. En bij spoedtest kon ik zelf makkelijk de afspraak aanpassen online. Had eerst (via Sunweb) afspraak staan bij healthcheck centers. ja, je krijgt een bevestigingsmail maar zit nu nog steeds op mijn geld te wachten omdat ik in eerste instantie moest annuleren, en met ze in contact komen lijkt vrijwel onmogelijk…

Misschien zinvol om je reisverzekering te checken. Mogelijk wordt je reis vergoed bij een positieve PCR test. Maar je moet je dan wel bij een organisatie laten testen die ook in je polisvoorwaarden staat.

September heeft mijn man daar getest, en de uitslag moet nu nog komen…
Hij ging voor werk naar Saoedi Arabiė, en omdat de uitslag maar niet kwam en je ook geen contact kunt opnemen, gelukkig nog een test op Schiphol kunnen doen a 250€, was allemaal erg op het nippertje…
Volgende x de duurdere versie maar nemen…

Snel test met uitslag binnen 30 min. Dus duurste variant…
Wist al wel dat ik negatief was, dus ben direct na de test terug naar huis gereden. Half uurtje. Ben net thuis telefoon, helaas de test is mislukt!
Of ik dan maar even terug kan komen voor een 2e poging.
Tuurlijk! Hup weer naar Zwolle, en daar gebleven totdat ik de uitslag had ontvangen.
Uiteindelijk dag later bij de grens oostenrijk 0 controle! Alles rijdt daar lekker met 80 per uur langs de tol.

Het is hier wel even wennen, zoveel rust ruimte en vrijheden.
Alleen inde lift kapje op en in de restaurants kijken ze of je een QR code hebt. Ik blijf nog even tot 23 januari!

Neerslag maakt niet gelukkig, gelukkig maken ze sneeuw...

Ik zie dat de economie test nog € 79 is. Ik heb getest bij Carephar en was €59 kwijt. Voor 18.00 getest, en we hadden om 21.00 uur de uitslag en reis certificaat in de mail.

wij hebben ook spoedtest gekozen voor onze testen. getest om 16:00 (PCR Economy) uitslag ergens in de nacht in de mail, allemaal verder keurig geregeld. En bij spoedtest kon ik zelf makkelijk de afspraak aanpassen online. Had eerst (via Sunweb) afspraak staan bij healthcheck centers. ja, je krijgt een bevestigingsmail maar zit nu nog steeds op mijn geld te wachten omdat ik in eerste instantie moest annuleren, en met ze in contact komen lijkt vrijwel onmogelijk…

Mischa op 08 jan 2022 16:04

Even als update op mijn eigen bericht over healthcheckcenters, inmiddels heb ik mijn geld retour ontvangen van Healthcheckcenters. Duurt allemaal wat langer bij ze, dienstverlening is minder digitaal maar uiteindelijk komt het dus wel goed…

Als je ANWB lid bent kun, je je voor 40 Euro PCR laten testen inclusief reiscertificaat bij coronalab.eu

Iemand ervaring met de testen van www.toegangsbewijs.nl in her buitenland? Zijn toegestaan door de RIVM

Ria

Als je ANWB lid bent kun, je je voor 40 Euro PCR laten testen inclusief reiscertificaat bij coronalab.eu

kimmenaede op 13 jan 2022 10:21

Alleen op de meeste locaties van 8:00 tot zeg maar 14:00. Dus hierdoor maar een andere leverancier gekozen, omdat mijn vrouw niet zomaar even weg kan van haar werk.

Plaats een reactie