Vervoer/Shortski/Wintersport

Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort op wintersport. Ergens tussen 17 en 26 januari (dan waarschijnlijk een shortski) of tussen 7 en 13 februari (dan wel een volledige week). Het liefst ga ik naar Kuehtai, maar ergens anders vind ik ook best.

Zijn er mensen die ook in die periode richting Innsbruck gaan o.i.d. of ergens anders naartoe waarbij ik mee kan rijden? Uiteraard deel ik dan in de kosten mee.

Als mensen samen op shortski/wintersport willen gaan vind ik het ook best. Ik ga echter voor zo cheap mogelijk, apres ski interesseert me helemaal niks en ik kan prima 30 keer op een dag dezelfde piste skiën zonder verveeld te raken (voor mij draait skien om trainen om beter te worden). Als je samen wil optrekken, zou het chill zijn als we niet te veel op elkaar moeten wachten. Het is daarom wel handig als je gesneden bochten kan.


^Gesneden bochten!
Ik vind het ook niet erg om niet de hele dag met elkaar te skiën, of af en toe met elkaar skiën.

Als ik gratis ergens mee mag rijden wil ik best in return daarvoor een dag skitraining geven. Ik kan best oké skiën, ben gediplomeerd skileraar en heb best wat ervaring met lesgeven.

Nog wat info over mezelf dan:
Man, 27 jaar, gevaccineerd met booster en al

Groet,
Brian

PS Hoe heet die app ook alweer waar je ritjes naar de sneeuw kan fixen? I forgot :(

*bericht bewerkt door Skitechniek op 13 jan 2022 17:55

Kijk eens via blablacar of op fb bij rit naar de sneeuw.

Thank God summer is over!

Ik vertrek morgenochtend vroeg naar Zell am See. Mocht je interesse hebben moet je maar privé bericht sturen.

@Lisa.
Thanks!
@rbeijers
Dat ga ik helaas niet meer redden! :(
Maar ontzettend bedankt voor het aanbod!

Plaats een reactie