Snowworld dit weekeinde weer open?

null

Baantje ligt er mooi bij in ieder geval.😷

Je kan op de website tickets bestellen met eerste mogelijkheid a.s. zaterdag.
Zou dus maar zo kunnen dat ze opengaan.

Heb nog een inmiddels verlopen maandabonnement, waarvan ik nog maar 5 dagen gebruik heb kunnen maken. Neem aan dat ze daar een regeling voor treffen.

Hen48

Heb nog een inmiddels verlopen maandabonnement, waarvan ik nog maar 5 dagen gebruik heb kunnen maken. Neem aan dat ze daar een regeling voor treffen.

Hulst op 14 jan 2022 17:02

Dat komt wel goed. Aan de compensatieregelingen is tot nu toe nog niemand tekort gekomen. Het zal wel even wat tijd en moeite kosten vermoedelijk 😉

Edwin van Riel

Heb nog een inmiddels verlopen maandabonnement, waarvan ik nog maar 5 dagen gebruik heb kunnen maken. Neem aan dat ze daar een regeling voor treffen.

Hulst op 14 jan 2022 17:02

Dat komt wel goed. Aan de compensatieregelingen is tot nu toe nog niemand tekort gekomen. Het zal wel even wat tijd en moeite kosten vermoedelijk 😉

evr66 op 14 jan 2022 17:18

De compensatieregeling van Snowworld was verledenjaar om te huilen.

Heb nog een inmiddels verlopen maandabonnement, waarvan ik nog maar 5 dagen gebruik heb kunnen maken. Neem aan dat ze daar een regeling voor treffen.

Hulst op 14 jan 2022 17:02

Dat komt wel goed. Aan de compensatieregelingen is tot nu toe nog niemand tekort gekomen. Het zal wel even wat tijd en moeite kosten vermoedelijk 😉

evr66 op 14 jan 2022 17:18

De compensatieregeling van Snowworld was verledenjaar om te huilen.

Atomic- op 14 jan 2022 18:05

Iedereen die ik ken, over het algemeen houders van jaarabonnementen, incl ikzelf, is meer dan netjes gecompenseerd.

Edwin van Riel

Hier geen klachten over de compensatieregeling: meestal: 1 maand gesloten = automatisch 1 maand verlenging van het jaarabonnement
De enige personen die ik ken en die hierover “klagen” zijn zij waarvan het abonnement afloopt in mei of juni en die in de zomer niet indoor willen gaan skiën, hoewel, iedereen is vooral blij dat het weer open kan.

Glide on!

Plaats een reactie