Burton Trolley reistas met wielen

Let op ! Dit product heeft lichte krasjes op het plastic. Er zijn 2 rits sluiters afgebroken, vandaar 2 nylon bandjes, de ritsen zijn perfect werkbaar. En vandaar deze mooie prijs.
De ideale reistas voor langere uitstappen, in de verschillende compartimenten kan je al de benodigdheden veilig opbergen. De tas is voorzien van een telescopische trekstang en skatewielen voor een eenvoudig transport, ook kan men er zijn snowboard aan vastmaken. Afmetingen, Volume in liters, 86 L, Productinformatie, Afmetingen inclusief verpakking, 76 x 40 x 33 cm (L x H x BR), Productspecificaties, Met wielen, Ja, Aantal wielen 2 perfecte staat. Enkel ophalen Prijs 175.00 €

null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null

Nog steeds te koop. ;-)

Nog steeds te koop, de winter is nog niet voorbij ;-)

Beste prijs voor een goed gebruikte tas die je ook nog ergens moet komen ophalen…

Is een zeer goede prijs, en kan deze wel opsturen, maar gaat erg kostelijk zijn.

Nog even deze mooie aanbieding omhoog plaatsten ;-)

Flink gebruikte 2e hands koffer. Daar krijg je max een paar tientjes voor.

Zou jij jou domme uitspraak voor jou willen houden!

Hij heeft wel gelijk.

Voor 250 pleuri heb je een spiksplinternieuwe 😳

Koffer staat hier nu ruim een maand en je bent m nog niet kwijt. Je aanbod is dus niet interessant. Dan kun je m nog 100x Uppen of je conclusie trekken.

Indien jullie “wijsneuzen” niet de interesse hebben voor deze advertentie, zou het mogelijk zijn hier niet op te reageren, net kleine kinderen!!!

Eerst was het dom, nu zijn het “wijsneuzen”. Wat is het nou? Ik denk dat de trend van ouwe verrotte tie wrap koffer voor € 175 gewoon niet begrepen wordt.

Een rabbige tas voor 175,- hmm
Succes met de verkoop.Bij deze een gratis bump van een kritische koopjes jager ;)

Ik moet er wel bij zeggen: lang geleden had ik een bespreking met een aantal kasteeleigenaren. Eentje had een koffer (of beter gezegd: een valies!) waarvan het handvat met een paperclip vast zat. Dat hoorde zo.
Misschien richt @X4ier zich op de verkeerde doelgroep 😉.

Bij sommige verkoopadvertenties staat weleens ‘bieden naar waarde’. In dit geval zou er van tevoren ‘aanbieden naar waarde’ bij moeten staan.

Volgens mij staat de komma in de vraagprijs 1 cijfer te ver naar rechts …

🏂

Best aan de prijs idd 😀… iets met vintage ofzo… deze heb ik… top ding en voor geïnteresseerden, check even de prijs icm met deze aanbieding… @x4ier t is bijna koningsdag… kleedje mee en dan proberen te verkopen aan een dronken toerist. https://www.snowinn.com/ski-winkel/dynastar-f-team-cargo-130…

Ben heel benieuwd of deze mooie trolley al verkocht is? 😉

Plaats een reactie