Verwachtingen Frankrijk/ wel of niet boeken?

Hallo, weet iemand wanneer er weer een persconferentie o.i.d. gepland staat voor Frankrijk?

Wij willen a.s. zondag vertrekken voor een short ski naar Avoriaz/PDS en heb nu een mooie aanbieding gevonden voor accommodatie met skipas. Maar twijfel nog of ik al zal boeken of niet. Met de situatie in Oostenrijk van vlak voor de kerst in het achterhoofd (met regels die iedere 2 dagen veranderde) ben ik hier behoorlijk huiverig voor geworden. Maar ik wil wel ook graag de accommodatie van mijn voorkeur kunnen boeken.

Wat zouden jullie doen?

Ik heb geen kristallen bol, maar Frankrijk is vooral bezig met gesteggel over de vaccinatiepas en minder met besmettingen en maatregelen specifiek voor skigebieden. Voor de Engelsen is het sinds vorige week juist weer open gesteld. Ook gaat het me de cijfers weer de goede kant op. Ik zou het durven.

En volgens is er op dit moment geen persconferentie in de planning

Als de vaccinatie volledig is (inc booster), zou ik ook niet weten wat er nog kan wijzigen waardoor je plots voor voldongen feiten staat in Frankrijk. Never say never, maar de kans lijkt me erg klein.

*bericht bewerkt door Hupla op 18 jan 2022 19:10

.

*bericht bewerkt door Hupla op 18 jan 2022 19:09

Inderdaad beide volledig gevaccineerd (2x pfizer) en de booster afgelopen week gehad, dus gaan het maar niet langer afwachten en gewoon boeken :)

Bedankt voor jullie reacties.

Plaats een reactie