Reisgenoten gezocht voor wintersport in Maart, Oostenrijk

Hoi, leuk dat je hier ook bent, ik ben een wintersport liefhebber, en wil heel graag in gezelschap naar Oostenrijk rond half Maart.
Ik heb ook zitten kijken naar Single reizen, daar was ik niet meteen van gecharmeerd.
Het lijkt me leuk om met wat ervaren skiërs en of snowboarders een leuke week te hebben. Ik heb geen auto, dus evt met de trein of bus is een mogelijkheid.
Ben heel benieuwd of hier meer mensen zijn en reageren… Groetjes Brigitte.

Ik heb je een PB gestuurd.

Uitrusten doen we thuis wel!

ik heb je een PM gestuurd.

Ik heb zelf bij Mambo geboekt, die gaat in maart 2x naar Saalbach, dit is geen echte single reis, gewoon een groepsreis met leeftijdsgenoten met allerlei verschillende niveaus. Ben al twee keer mee geweest, echt een aanrader!

Heb je een PB gestuurd

Hoi, leuk dat je hier ook bent, ik ben een wintersport liefhebber, en wil heel graag in gezelschap naar Oostenrijk rond half Maart.
Ik heb ook zitten kijken naar Single reizen, daar was ik niet meteen van gecharmeerd.
Het lijkt me leuk om met wat ervaren skiërs en of snowboarders een leuke week te hebben. Ik heb geen auto, dus evt met de trein of bus is een mogelijkheid.
Ben heel benieuwd of hier meer mensen zijn en reageren… Groetjes Brigitte.

Brigit78 op 19 jan 2022 21:25

Hoihoi… zijn er al concretere plannen?

hallo
lijk mij leuk om 5-12 maart een groepje bij elkaar te hebben
ben in bezit van auto

renzep 76

Dag Brigit ik heb je een PB gestuurd

https://www.wintersport.nl/forum/topic/526794

Misschien interessant voor mensen die nog niet tot een concrete reiskeuze zijn gekomen?

Groet van Maaike

Hoi ik ga graag mee, ik heb een auto, alle toebehoren (dakkoffer, winterbanden, kettingen & gezelligheid ;-) ik heb een pb gestuurd.

Ik ben inmiddels voorzien, groetjes Brigitte

Plaats een reactie