Blauwepisteskister

64-jarige vrolijke, rustige, niet rokende, ‘matige’ blauwepisteskister zoekt ongeveer gelijkgestemde dame om een weekje te skiën/wandelen in kalm skigebied buiten voorjaarsvakantie. Bijv. half maart.Vooraf graag persoonlijke kennismaking.

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 07 feb 2022 09:04

Leuk bericht voor iets oudere dames :). Wie heeft er nog meer interesse? Ik ben
op zoek naar een leuke ski vakantie, niet te fanatiek, blauw is helemaal goed, rood ook, maar zon is ook prima. Ik hoef niet van 10 tot 4 op de piste te staan. Maar zoek gezelligheid. Hartelijke groet, Alice

Leuk bericht voor iets oudere dames :). Wie heeft er nog meer interesse? Ik ben
op zoek naar een leuke ski vakantie, niet te fanatiek, blauw is helemaal goed, rood ook, maar zon is ook prima. Ik hoef niet van 10 tot 4 op de piste te staan. Maar zoek gezelligheid. Hartelijke groet, Alice

dekker77 op 20 jan 2022 19:49

Leuk, voel me aangesproken, neem s.v.p. contact op voor nadere uitleg en info.
Groet, Marja

Hoi Soesja,

Jouw bericht is inmiddels meer dan 2 weken terug geplaatst.
Kun je mij een reactie geven s.v.p.?
Groet, leeftijdgenote!

@mariavanw het helpt soms om iemand te ‘taggen’ in een bericht. Dan krijgen ze een melding. Misschien dat @Soesja dan reageert 😀

Uitrusten doen we thuis wel!

Hoi Lotte, dank voor de tip alleen, ik heb geen idee hoe ik iemand moet ‘taggen’.
Denk er eerder aan dit maar af te sluiten en zelf een aanvraag ga doen, ik wacht nog tot 14.00 uur denk ik.
Hartelijke groet!

Blauwepisteskister Soesja heeft een singlereis geboekt, dank voor reacties!

Leuk Soesja! Welke organisatie heb je gevonden? De meesten gaan maar tot 59 jaar.

Plaats een reactie