skigebieden met veel buiten apres-ski

Wij willen met een groep mannen de week van 5 maart gaan skieen. We zijn redelijk fanatieke skiers; maar houden ook van de (Oostenrijkse) Apres-ski. In december ben ik in Hinterglemm geweest en weet dus dat het dit jaar wat beperkt is qua apres-ski. Het is natuurlijk wel zo dat buiten meer mogelijk is dan binnen (zeker ook qua capaciteit) In de Goasstall was het best gezellig.

Nu zijn we aan het kijken voor 5 maart en zoeken dus een gebied met veel buitenbarren/buiten apres-ski.

Zelf dachten we al aan Ischgl, Saalbach of Hinterglemm; maar wellicht weten jullie ook nog leuke gebieden waar er veel buitenbarren (in t dal of aan de dalafdaling) zijn. Gebieden als Kirchberg, Westendorf of Gerlos vallen af omdat daar bijna alleen binnen apres ski is en we niet om 15u in de rij willen staan om uberhaubt binnen te komen.
skigebied zelf moet wel minimaal 150km hebben omdat we ook vrij fanatieke skiers zijn.

Sankt Anton en de Mooserwirt, zeer groot buitenterras…legendarisch,ik weet niet of het nu open is of niet natuurlijk.

Zillertal. Ik ben er in januari geweest en was op verschillende plekken heel gezellig. O.a Zillertalarena en postalm in kaltenbach

JMW

Plaats een reactie