Goed nieuws?

Eine Ausnahme gibt es für Personen unter 18 Jahren. Deren Impfzertifikat über die erste Impfserie wird 210 Tage (also 7 Monate) lang gültig sein. Das Impfzertifikat der Booster-Impfung (3 Impfungen oder Genesung + 2 Impfungen) ist weiterhin 270 Tage (9 Monate

Als ik het goed begrijp, ben je onder de 18 en 2 keer gevaccineerd dan is je coronapas dus 210 dagen geldig

Eine Ausnahme gibt es für Personen unter 18 Jahren. Deren Impfzertifikat über die erste Impfserie wird 210 Tage (also 7 Monate) lang gültig sein. Das Impfzertifikat der Booster-Impfung (3 Impfungen oder Genesung + 2 Impfungen) ist weiterhin 270 Tage (9 Monate

Als ik het goed begrijp, ben je onder de 18 en 2 keer gevaccineerd dan is je coronapas dus 210 dagen geldig

stefanski op 26 jan 2022 12:14

Waar heeft u deze informatie gevonden? Dat zou het een stuk minder ingewikkeld maken

*bericht bewerkt door Mariska! op 26 jan 2022 12:19

Wouw super goed nieuws, dan zullen veel kinderen gewoon op hun tweede prik een geldige skipas kunnen kopen en niet meer gebruik hoeven te maken van de Ninja pas voor 12-15 en kunnen 15+, 17 jaar ook gemakkelijker nu gaan skiën. Dus voor diegene die nog een booster willen halen voor hun kinderen in Duitsland of Oostenrijk zal dan in veel gevallen niet meer nodig zijn…

“Waar heeft u deze informatie gevonden? Dat zou het een stuk minder ingewikkeld maken”

Tiroler Tageszeitung

Dat zou fantastisch zijn!

Voor de eerste week krokusvakantie19-26 feb 2e vaccinatie na 31 juli
2e week krokusvakantie 2e vaccinatie26-02 tot 05-03 na 7 augustus

Nu nog de pcr test eraf en ik ben helemaal blij

Plaats een reactie