Welke skischool Westendorf kind (bijna 5)

Hoi allemaal,

Ik kom al jaren in Westendorf maar wil nu een leuke skischool voor mijn dochtertje en een ander kindje van bijna 5 jaar.
Opa’s en oma’s gaan mee dus willen lekker kijken.
Welke moet het worden:

The Reds (zitten midden op de oefen weide, ligging ideaal, wel massaal denk ik).
Skischule TOP (zitten net aan de andere kant van de weg. Minder druk. Minder fijn voor opa en oma denk ik)
Snowsports Westendorf (ken ik niet, denk dat ze bij het houten hutje zitten. Site etc oogt goed prijs incl. materiaal)

Iemand advies?

Dag Robert,

Ik zou je Snowsports Westendorf adviseren. Ken een van de eigenaren en een aantal leraren, ik heb zeer prettige ervaringen met hun. Zijn zeer kundig en kunnen je tevens ook de garantie geven op een nederlandse leraar!

*bericht bewerkt door Timtim op 29 jan 2022 11:38

Wij zijn 2 en 3 jaar geleden met kids en opa en oma in Westendorf geweest.
De jongste was de 1e keer bijna 4 en mocht al halve dagen les mee doen, de oudste was toen 6 en had al een jaar ervaring.

Beide keren zaten ze bij The Reds en naar volle tevredenheid. Allemaal Nederlandse meesters en juffen gehad (de jongste groep had een Nederlandse en een Oostenrijkse vrouw) waar ze het erg leuk naar hun zin hadden.

Ook voor opa en oma zijn die plekken leuk benaderbaar om te kijken of een koffietje te doen naast de beginners piste en daarna de jongste ophalen.

Mijn Kids vonden het zo leuk dat ze soort van teleurgesteld zijn dat er nu ergens anders heen gaan 😅

Bedankt nog voor jullie reacties.

De keuze was uiteindelijk gevallen op Snowsports Westendorf.
Geen moment spijt van gehad. Wat een leuk team met super enthousiatse meiden en jongens.
Mijn dochtertje heeft het geweldig gehad.

Wellicht hebben andere mensne hier nog wat aan als ze gaan zoeken op het forum.

Plaats een reactie