Jansen in Oostenrijk

Ik ben eind mei gevaccineerd met Janssen en in Januari corona gehad en dus een herstelbewijs , geen mogelijkheid dus voor een booster voor de vakantie. 1x Jansen is volgens mij niet goedgekeurd , voor toegang tot liften en restaurants , iemand die weet wat ik moet doen?

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 31 jan 2022 20:18

1x janssen + corona (natuurlijke booster) is voldoende volgens mij

Klopt, genesen geldt in dit geval als Booster.

Janssen + booster werd bij mij niet aanvaard toen ze dit inscanden op restaurant. De app herkent vaccinatie 2/1 blijkbaar niet. Met mijn herstelcertificaat mocht ik gelukkig wel binnen, maar geen idee hoe het verder moet wanneer mijn herstelcertificaat verloopt…

*bericht bewerkt door Koen78 op 31 jan 2022 20:37

Oostenrijk is 2G maar Janssen opzichzelf is niet meer voldoende. Gewoon in de grunnerpas zetten, grote kans dat hij dan wel werkt.

Als je QR van je herstel in de gruner app scant (dan bijvoorbeeld je papieren int. herstel qr) in de app scannen, click er een keer op en dan zie je de datum tot wanneer je welkom bent in restaurants en dat is ook de datum tot wanneer je je liftpas geldig kan maken. Of scan je herstel qr vanaf je tablet in de gruner app.

*bericht bewerkt door Gerjon op 31 jan 2022 21:36

Janssen + booster werd bij mij niet aanvaard toen ze dit inscanden op restaurant. De app herkent vaccinatie 2/1 blijkbaar niet. Met mijn herstelcertificaat mocht ik gelukkig wel binnen, maar geen idee hoe het verder moet wanneer mijn herstelcertificaat verloopt…

at raar!? dat hoort volgens de regels voldoende te zijn § Koen78 op 31 jan 2022 20:36

Janssen + booster werd bij mij niet aanvaard toen ze dit inscanden op restaurant. De app herkent vaccinatie 2/1 blijkbaar niet. Met mijn herstelcertificaat mocht ik gelukkig wel binnen, maar geen idee hoe het verder moet wanneer mijn herstelcertificaat verloopt…

Janssen + booster werd bij mij niet aanvaard toen ze dit inscanden op restaurant. De app herkent vaccinatie 2/1 blijkbaar niet. Met mijn herstelcertificaat mocht ik gelukkig wel binnen, maar geen idee hoe het verder moet wanneer mijn herstelcertificaat verloopt…

wat gek, dat hoort toch gewoon voldoende te zijn…?

Plaats een reactie