Reisgenoten voor Zell am See (5 t/m 12 maart 2022)

Met een wisselende groep, gezellige wintersporters, gaan we 5 maart weer de sneeuw opzoeken in Oostenrijk. Deze keer gaan we naar de skigebieden bij Zell am See met ruim 400km aan pistes en hebben we een vakantiehuis in Bruck (vlakbij Zell am See) met plaats voor maximaal 10 personen (5 2-persoons kamers).

De gemeenschappelijke kosten delen we en ik vraag vooraf 385 euro pp (voor o.a. accommodatie en boodschappen), dit kan achteraf iets hoger, maar meestal lager uitvallen, dus je krijgt mogelijk wat terug of je moet iets bijbetalen. Mocht je zelf geen vervoer hebben, het is vaak wel mogelijk met iemand van ons mee te rijden en de kosten te delen, wel zo gezellig ook.

Zelf ben ik 39, hou van de gezelligheid in de accommodatie, een bordspelletje op zijn tijd, leuke gesprekken, maar ook de après-ski. Dit jaar wel met enige voorzichtigheid (afstand waar mogelijk, goed ventileren). Ik ben gevorderd wat betreft skiën (soms ook op de big foots) en red me wel op elke piste, maar ook met wat minder ervaring, kun je ook aansluiten. Eten doen we wisselend in de accommodatie (zelf koken) en af en toe uit eten.

null

null

Gaat je vakantie door?

Plaats een reactie