Skimaatje gezocht m/v maart HP

Hallo daar,

Ik (m39) ben op zoek naar een leuke reisgezel M of V voor te gaan skien in Oostenrijk / Frankrijk / Italie.
Dit zou doorgaan van 12 tot 19 maart of van 19 tot 26 maart. Liefst een hotel of appartement op basis van Half Pension. Niets fijner dan na een dagje skien niet meer te moeten koken/kuisen…Beentjes onder tafel en nog wat apres ski ( iets drinken, bordspelletje enz )…

Liefst een hoger en sneeuwzeker skigebied voor leuke tochtjes te maken.
Een klein groepje van 3 personen is hiervoor ideaal, vervoer is voorzien ( wagen is winterklaar).

Hopelijk tot hoors…
Groetjes

Ik wil graag mee ik ben Jurre (21 jaar) Ik ben een gevorderde skiër Ik vind het ook leuk om naar een Royaal gebied te gaan Ik zou in de week van 12-19 maart kunnen.

12 mrt zou voor mij ook een heel mooie optie zijn (m39, skier)

Beste,

Ik zou ook graag nog eens vertrekken. Het zou mijn 3de maal zijn dit ski seizoen, dus zou opteer ik liever voor een appartement of een vakantiehuisje, wat stukken goedkoper uitkomt als een Hotel. Als iedereen een handje toesteekt bij het eten is dat heel vlug klaar. Ik zou ik 2 tot 3 maal uit gaan eten. Ik heb ook een oproep op dit forum geplaatst en wil eventueel een weekje later vertrekken hoor.
https://www.wintersport.be/forum/topic/526962

Ski Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Zit ook nog steeds te dubben om toch te gaan in maart. Liefst met klein groepje, hotel, halfpension dichtbij een leuk ‘groot’ gebied.
Zelf al even gekeken en een redelijk betaalbaar hotel gevonden in de buurt van Kaltenbach, vanuit daar kun je ook zo naar Zillertal Arena of zelf Zillertal3000. Waarom Zillertal, ja ik blijf het redelijk uitdagende pistes vinden en vanwege de hoogte ook wel aardig sneeuwzeker.
Vervoer had ik zelf even gerekend op de bus :-) aangezien mijn slk niet op winterbanden staat en qua koffer er ook bijna niks in past

Plaats een reactie