Durf je het aan? Gokken op de pcr voor AT

dubbel

*bericht bewerkt door Taan op 12 feb 2022 13:59

Onwetendheid is ook wel lekker in deze.
Hoeveel mensen denken hier niet over na en gaan gewoon, waarschijnlijk met de gedachte: we zijn toch gevaccineerd??
Worden natuurlijk ook niet gecontroleerd bij de grens en tuffen lekker door.
80%?

Ik denk idd dat er vele zijn, die niet zoals wij alles willen uit zoeken, en er zeker van willen zijn dat we het goed doen. Denk zeker dat meer dan de helft gewoon gaat, en ook nog het geluk hebben niet gecontroleerd te worden. Die staan nu lekker in de zon op de piste.

En er zijn er denk ik vooral vele die het niet willen uitzoeken. Die de waanzin van alle regels zat zijn en vinden dat ze braaf gedaan heben wat van hen gevraagd is en nu gewoon beloond willen worden.

Hier zelfde scenario. Kind 12 jaar zaterdag positief getest, geen klachten. Oostenrijk…
Dus ik hoop op een negatieve pcr test zaterdag (kans is klein) en vanaf dan ninja pas. De grens zit ik niet over in. Vanaf september nu 3 keer richting ski gebieden geweest en nog nooit controle bij de grens gehad. Probleem wordt het kopen van de skipas…… Het schijnt dat daar streng op gecontroleerd wordt. Iemand daar al ervaring mee gehad afgelopen tijd?

Plaats een reactie