Bewijs van Corona besmetting meer dan jaar geleden.

Goedendag.

Ongetwijfeld is onderstaande vraag al een paar keer gesteld.

Heeft er iemand ervaring mee hoe je een besmetting met Corona van meer dan een jaar geleden kan bewijzen?

In januari 2021 ben ik positief getest.
In juni 2021 heb ik mijn 1 vaccinatie gehad dus binnen 180 dagen na mijn besmetting.
In januari 2022 mijn 2e vaccinatie ofwel booster gehad.

Volgens de regels mag ik Oostenrijk zonder pcr test in.
Alleen ik kan nu geen herstel bewijs meer maken van mijn positieve test uit 2021.

De grunerpass geeft aan 2/1 aan en groene vinkjes voor entry en nightclub.
Als ik de QR code scan met de GreenCheck dan krijg ik bij einreise 2g+ een groene vink.

Bij einreise booster plus wordt er daarna nog om een pcr test gevraagd idem bij 2g+

Dus om een lang verhaal kort te maken moet ik nu nog een extra bewijs laten zien dat ik januari 2021 Corona gehad hebt en zoja hoe kom ik daar aan?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

*bericht bewerkt door Elbert_ op 14 feb 2022 05:15

Einreise booster+ is een booster met een PCR test, die situatie is nu niet van toepassing.

Die 2/1 geeft hij ook aan met Janssen en een booster. Voor Oostenrijk is dit in orde

*bericht bewerkt door marklit op 14 feb 2022 06:56

Je herstelbewijs is 180 dagen geldig, dus die heb je niet meer in je app.
https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2022/02/03/geldi…

Ik heb voor mijn zoon gebeld of gemaild met de lokale GGD. Toen kreeg ik iets toegemaild, maar erg officieel ziet het er niet uit. Je kunt het in ieder gevalniet in je QR-app krijgen.

Goedendag.

Ongetwijfeld is onderstaande vraag al een paar keer gesteld.

Heeft er iemand ervaring mee hoe je een besmetting met Corona van meer dan een jaar geleden kan bewijzen?

In januari 2021 ben ik positief getest.
In juni 2021 heb ik mijn 1 vaccinatie gehad dus binnen 180 dagen na mijn besmetting.
In januari 2022 mijn 2e vaccinatie ofwel booster gehad.

Volgens de regels mag ik Oostenrijk zonder pcr test in.
Alleen ik kan nu geen herstel bewijs meer maken van mijn positieve test uit 2021.

De grunerpass geeft aan 2/1 aan en groene vinkjes voor entry en nightclub.
Als ik de QR code scan met de GreenCheck dan krijg ik bij einreise 2g+ een groene vink.

Bij einreise booster plus wordt er daarna nog om een pcr test gevraagd idem bij 2g+

Dus om een lang verhaal kort te maken moet ik nu nog een extra bewijs laten zien dat ik januari 2021 Corona gehad hebt en zoja hoe kom ik daar aan?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Elbert_ op 14 feb 2022 05:05

Mijn volwassen dochter precies hetzelfde verloop, en ik kom er ook niet uit. Ik laat haar voor de zekerheid een test doen. Duimen dat hij negatief is.

Plaats een reactie