Reisgenoten zocht voor weekje wintersport in maart

Hoi allemaal,

Wie zou het leuk vinden om op 12 of 19 maart richting een mooi skigebied te gaan? Wij zitten te denken aan Val Thorens, La Plagne/Les Arcs of Tignes. Een ander gebied in Frankrijk of Oostenrijk kan ook nog zeker.

Op dit moment willen we in een 3k appt verblijven (ieder eigen slaapruimte) en hebben wel aantal opties op het oog, prijs voor acco+skipas zal zo tussen de €600,- en €800,- p.p. zijn.

Op dit moment zijn we met twee personen die elkaar via dit forum hebben gesproken en zijn op zoek naar een derde/vierde persoon om ons te vergezellen, man/vrouw maakt ons niet uit.
Een van ons komt uit Belgie (skiër, 39 jaar man) en één komt uit Nederland (snowboarder, 27 jaar, man).

Interesse? Let me know!

Ik wil graag mee ik ben Jurre (21 jaar) Ik ben een gevorderde skiër Ik vind het ook leuk om naar een Royaal gebied te gaan Ik zou in de week van 12-19 maart kunnen.

Hoi allemaal,

Wie zou het leuk vinden om op 12 of 19 maart richting een mooi skigebied te gaan? Wij zitten te denken aan Val Thorens, La Plagne/Les Arcs of Tignes. Een ander gebied in Frankrijk of Oostenrijk kan ook nog zeker.

Op dit moment willen we in een 3k appt verblijven (ieder eigen slaapruimte) en hebben wel aantal opties op het oog, prijs voor acco+skipas zal zo tussen de €600,- en €800,- p.p. zijn.

Op dit moment zijn we met twee personen die elkaar via dit forum hebben gesproken en zijn op zoek naar een derde/vierde persoon om ons te vergezellen, man/vrouw maakt ons niet uit.
Een van ons komt uit Belgie (skiër, 39 jaar man) en één komt uit Nederland (snowboarder, 27 jaar, man).

Interesse? Let me know!

cornedr op 16 feb 2022 09:58

Ik volg dit gesprek…Ik kom ook uit Belgie, zijn er al beslissingen genomen ?..??

Ik ben ook geïnteresseerd, al gaat mijn voorkeur uit naar Zwitserland, ben ik nog nooit geweest en lijkt mij mooi.
Daarbij ben ik in Frankrijk en Oostenrijk niet welkom.
Qua week, prijzen en grootste ski gebied is allemaal prima. Ben een ervaren skiër.

Hoi allemaal,

Wie zou het leuk vinden om op 12 of 19 maart richting een mooi skigebied te gaan? Wij zitten te denken aan Val Thorens, La Plagne/Les Arcs of Tignes. Een ander gebied in Frankrijk of Oostenrijk kan ook nog zeker.

Op dit moment willen we in een 3k appt verblijven (ieder eigen slaapruimte) en hebben wel aantal opties op het oog, prijs voor acco+skipas zal zo tussen de €600,- en €800,- p.p. zijn.

Op dit moment zijn we met twee personen die elkaar via dit forum hebben gesproken en zijn op zoek naar een derde/vierde persoon om ons te vergezellen, man/vrouw maakt ons niet uit.
Een van ons komt uit Belgie (skiër, 39 jaar man) en één komt uit Nederland (snowboarder, 27 jaar, man).

Interesse? Let me know!

cornedr op 16 feb 2022 09:58

Kun je uberhaupt nog iets vinden in Tignes/Val Tho? Ik heb er een tijd voor gekeken en t leek alleen maar duurder te worden voor een beetje een mooie accomodatie. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en in Tignes 1800 gaan zitten :D

2015: Val Thorens I 2016: Flachau | 2019: Ischgl | 2022:Tignes

Ik ben op zoek naar ski-gezelschap met een voorkeur voor een appartement in Frankrijk. Italië of Zwitserland zijn ook prima. Kan ik nog aanhaken. Mailen of bellen (0302934671/0610404983)kan.

Vriendelijke groet,

Huub.

Plaats een reactie