Kjust reistassen VS Car bags reistassen

Ik zie dat Kjust ook reistassen op maat voor in de auto maakt, deze set bestaat uit 3 tassen met zelfs meer inhoud dan de carbags set met 6 tassen.

Iemand ervaring met Kjust reistassen?

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 17 feb 2022 14:21

Ha, ik was ook op zoek naar ervaringen. Vooral omdat de Car-Bags (CB) voor onze auto pas in mei leverbaar zijn, zag ik net. Die Kjust-tassen zijn wel echt anders dan die van CB. Die zijn lang en plat, deze zijn korter en hoger. Die van CB vond ik wel fijne kwaliteit hebben, vraag me af of er bij die van Kjust niet teveel gewicht aan die uittrekbare greep hangt.

Voor mijn vorige wagen had ik de car-bags tassen aangeschaft.(3 lange tassen voor onderaan in de koffer + 3 kleinere lage tassen voor boven erop. Alles paste mooi in de koffer. (Citroen C5 tourer). Ik heb ze ongeveer 8 jaar gebruikt. (3 a 4 keer per jaar) Nu begonnen sommige wel wat gebruikssporen te vertonen. De hoeken van de grote tassen zijn beschadigd (door geschuurd). Het is niet zo dat er gaten zijn. De grote tassen vond ik wel onhandig om te dragen, zeker als je er trappen mee moet doen. Anders kun je de wieltjes wel gebruiken.
Ik heb nu voor mijn nieuwe wagen(DS7) ook de kjust tassen aangeschaft omdat er geen car-bags voorhanden waren… Ik had op de website opgezocht welke tassen goed in de kofferbak zouden passen, en deze ook besteld. Alles werd mooi en snel geleverd. (dakdragerexpert.nl). Om eens te testen heb ik één van de tassen (101 l) gevuld met kledij en ze in de kofferbak geplaatst. Moet zeggen dat er toch al veel in ging. Maar vond wel dat er nog plaats over was in de kofferbak. Na telefonisch contact heb ik ze terug gestuurd en het groter model besteld. Deze zouden vandaag geleverd worden. De tas die ik gebruikt heb als pasmodel was zeer stevig en in vergelijking met de car-bags voorzien van enkele kleiner zijvakken. Ideaal om ondergoed en kousen apart te pakken. Ze zijn ook voorzien van wieltjes, maar die heb ik nog niet gebruikt. Het dragen van de gevulde tas met de handvaten was gebruiksvriendelijke dan het dragen van de lange car-bag. De kwaliteit lijkt me gelijkaardig met de car-bags. Gemaakt van hetzelfde materiaal. Ik heb ook gekozen voor de kjust tassen van 40 cm hoogte. Hierdoor kan ik nog de kleine car-bags erboven op plaatsen, en zo past alles mooi in de koffer.

oor mijn vorige wagen had ik de car-bags tassen aangeschaft.(3 lange tassen voor onderaan in de koffer + 3 kleinere lage tassen voor boven erop. Alles paste mooi in de koffer. (Citroen C5 tourer). Ik heb ze ongeveer 8 jaar gebruikt. (3 a 4 keer per jaar) Nu begonnen sommige wel wat gebruikssporen te vertonen. De hoeken van de grote tassen zijn beschadigd (door geschuurd). Het is niet zo dat er gaten zijn. De grote tassen vond ik wel onhandig om te dragen, zeker als je er trappen mee moet doen. Anders kun je de wieltjes wel gebruiken. Ik heb nu voor mijn nieuwe wagen(DS7) ook de kjust tassen aangeschaft omdat er geen car-bags voorhanden waren.. Ik had op de website opgezocht welke tassen goed in de kofferbak zouden passen, en deze ook besteld. Alles werd mooi en snel geleverd. (dakdragerexpert.nl). Om eens te testen heb ik één van de tassen (101 l) gevuld met kledij en ze in de kofferbak geplaatst. Moet zeggen dat er toch al veel in ging. Maar vond wel dat er nog plaats over was in de kofferbak. Na telefonisch contact heb ik ze terug gestuurd en het groter model besteld. Deze zouden vandaag geleverd worden. De tas die ik gebruikt heb als pasmodel was zeer stevig en in vergelijking met de car-bags voorzien van enkele kleiner zijvakken. Ideaal om ondergoed en kousen apart te pakken. Ze zijn ook voorzien van wieltjes, maar die heb ik nog niet gebruikt. Het dragen van de gevulde tas met de handvaten was gebruiksvriendelijke dan het dragen van de lange car-bag. De kwaliteit lijkt me gelijkaardig met de car-bags. Gemaakt van hetzelfde materiaal. Ik heb ook gekozen voor de kjust tassen van 40 cm hoogte. Hierdoor kan ik nog de kleine car-bags erboven op plaatsen, en zo past alles mooi in de koffer. Mijn nieuwe kjust tassen zijn juist geleverd. Heb er eentje gevuld met kledij en deze past perfect on de wagen. § MorRonski op 18 feb 2022 12:43

Plaats een reactie