Geen vignet

Gelukkig heb ik voor mijn reis naar Oostenrijk geen vignet nodig, wie heeft er wel een vignet nodig en waar gaan jullie naar tor dit jaar?

Wat een gedoe over een vignetje van een tientje, als je daarop al wilt besparen kun je beter helemaal niet op wintersport gaan, en wat als je uit noodzaak wel de snelweg op moet…

Wat een gedoe over een vignetje van een tientje, als je daarop al wilt besparen kun je beter helemaal niet op wintersport gaan, en wat als je uit noodzaak wel de snelweg op moet…

bas8 op 20 feb 2022 12:07

Ik vind het meer een gedoe, deze zomer ben ik ook 400 euro aan tol kwijt, geld is nooit een probleem.

Gelukkig heb ik voor mijn reis naar Oostenrijk geen vignet nodig, wie heeft er wel een vignet nodig en waar gaan jullie naar tor dit jaar?

Jeroen2 op 20 feb 2022 10:01

Ik.
Italië.

Waarvan acte…

Gewon online bestellen 1 minuut werk. Gedoe?

Gewon is gewoon

Gewon online bestellen 1 minuut werk. Gedoe?

bas8 op 20 feb 2022 12:38

Maar wel opletten! Houd er bij het bestellen van het online vignet (opgeslagen in het controlesysteem in Oostenrijk, dus niets meer plakken) via asfinag.at rekening mee dat dat tenminste 18 dagen tevoren moet.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Gewon online bestellen 1 minuut werk. Gedoe?

bas8 op 20 feb 2022 12:38

Maar wel opletten! Houd er bij het bestellen van het online vignet (opgeslagen in het controlesysteem in Oostenrijk, dus niets meer plakken) via asfinag.at rekening mee dat dat tenminste 18 dagen tevoren moet.

Frank op 20 feb 2022 15:30

Gewoon als bedrijf activeren, instant satisfaction. Je hoeft geen KVK oid aan te geven

Goeie tip, gewoon als bedrijf registeren !! Werkt prima

Gewon online bestellen 1 minuut werk. Gedoe?

bas8 op 20 feb 2022 12:38

Maar wel opletten! Houd er bij het bestellen van het online vignet (opgeslagen in het controlesysteem in Oostenrijk, dus niets meer plakken) via asfinag.at rekening mee dat dat tenminste 18 dagen tevoren moet.

Frank op 20 feb 2022 15:30

Gewoon als bedrijf activeren, instant satisfaction. Je hoeft geen KVK oid aan te geven

HN65 op 20 feb 2022 15:45

Hier dit keer geen vignet nodig.
En mocht ik onverwacht toch de snelweg op moeten dan neem ik de gok wel.

Vorig jaar door een ongeluk een huurauto gekregen in Oostenrijk en naar 1e overnachting gereden, om daar in de avond pas te bedenken “heeft die bak wel een vignet”…

Die had die dus niet :P
Snel maar online geboekt en doorrrrrr

Plaats een reactie