Hulp gevraagd vervoer bagage van Hopfgarten naar Nederland

Beste mensen, wie zou mij kunnen helpen?
We zijn in Hopfgarten en vandaag is mijn man geblesseerd geraakt (schouder gebroken op twee plekken). Gewoon pech gehad, maar hij moet snel geopereerd worden. Morgenochtend willen wij met de trein terug reizen, maar ik zit nu met twee grote bagage en ik kan alleen een dragen.
Wie o wie heeft nog plek in de auto om een grote rugzak (of twee) terug naar Nederland te brengen? Meeste mensen blijven tot zaterdag, dus zou mijn bagage tot dan hier nog blijven.
We wonen in Nijmegen maar ik kan ze ergens komen halen.

Oei dat is echt balen, veel beterschap.
10 maart rijden wij terug vanuit bramberg dan zouden wij eventueel je bagage terug mee kunnen nemen. Wij wonen in noord Limburg maar aangezien mijn man voor zijn werk veel door Nederland reist zou het geen probleem zijn om de bagage naar Nijmegen te brengen. Alleen is het dan wel pas eind volgende week.
Gr Daphne

Beste Daphne, dat is heel aardig van jou en het zou mij veel helpen. Ik heb je mijn telefoonnummer in een privé bericht gestuurd.

Hoi Laura,
Wij zijn volgende week in Hopfgarten en rijden de 12e terug. Mocht het nog nodig zijn, stuur me een berichtje!
Groeten en goede terugreis!
Jelmer

Beste Jelmer,
Een bagage wordt opgehaald door Daphne op 10 maart en de andere neem ik zelf mee. Het is zo opgelost. Bedankt voor je aanbieding om te helpen.
Groeten,
Laura

Plaats een reactie