Reisgenoot/reisgenoten maart

Ik heb superveel zin om een week te gaan snowboarden. Mijn vrienden sparen liever voor de zomervakantie.

Maart/april. Groot gebied. ‘s Avonds lekker chill… eten, welness. Ik ga niet voor de apres ski, maar een drankje is prima.

Ik ben 36, ervaren boarder, kom overal zonder moeite af en hou wel van een beetje snelheid, maar pas me makkelijk aan.

Wie heeft er zin om te skiën/boarden?

Monique

Hey Monique,

Heb je al iemand gevonden om mee te gaan? Anders lijkt het mij zeker leuk! Ik zou ook heel graag nog in maart / april op wintersport gaan. Ik ben een vrouw, 33 jaar en skiër.

Groetjes,
Marijn

Actiefmaatje5 maart 2022 · 14:27
Hallo Dames,

Leuk berichtje hebben jullie geplaatst. Ik ben ook een gevorderd skiër, 53 uit Gorinchem en mijn interesse is ook veel skiën, lekker toeren in groot gebied, wel gezellig een koffietje natuurlijk tussendoor en borrel na afloop van een geslaagde dag😊 ik zou graag in maart gaan 12-19 of 19-26 mrt. Inderdaad kunnen we veel op korte termijn regelen. Ik heb ook bij een andere Roland een berichtje geplaatst van vandaag die ook een groepje wil samenstellen.
Ik zal zelf ook nog even kijken of er mensen willen aansluiten via andere activiteiten site waar ik lid van ben. Je kunt mij ook bereiken via app (06-12432223)

Groetjes Roland

Ik heb superveel zin om een week te gaan snowboarden. Mijn vrienden sparen liever voor de zomervakantie.

Maart/april. Groot gebied. ‘s Avonds lekker chill… eten, welness. Ik ga niet voor de apres ski, maar een drankje is prima.

Ik ben 36, ervaren boarder, kom overal zonder moeite af en hou wel van een beetje snelheid, maar pas me makkelijk aan.

Wie heeft er zin om te skiën/boarden?

Monique

Norduahc op 01 mrt 2022 18:02

Reeds plannen gemaakt Monique?
Ik heb zelf ook net een gelijkaardig topic als jou gestart, weliswaar als skiër 🎿 😄.

*bericht bewerkt door yannick_de_vos op 06 mrt 2022 09:55

Plaats een reactie