Wintersporters gezocht, eerst indoor afspreken?

Aangezien ik weinig mensen ken in mijn omgeving die graag op wintersport gaan zoek ik mensen die het leuk lijkt om samen iets te ondernemen. Ik wil dus een groepje te kunnen vormen. Dat hoeft niet perse voor deze winter te zijn, maar kan ook prima voor de volgende.

Om het iets minder spannend te maken lijkt het mij leuk om samen iets te doen voordat we samen naar een wintersportbestemming gaan. Ik zat te denken aan een middag in Snowworld, Landgraaf. Nu ik zelf uit Groningen kom zal dit in de middag op een zaterdag moeten anders is dat voor mij niet te regelen.
Ik ben zelf een man van 40 jaar en ski al aardig wat jaren. Voor mij gaat de wintersport niet alleen om het skiën, maar ook om in de sneeuw te zijn. Dat kan dus bv ook een mooie wandeling zijn. Ik ski graag, maar hoef niet perse 7 dagen achter elkaar van 8 tot 16.00 door te skiën. Ik vind het gezellig om achteraf wat te drinken maar hoef niet perse in een bar te staan.
Mij maakt het niet uit wat je achtergrond is, en of je skieer of snowboarder bent.

Hey!

Ik zou nog heel graag deze maand maart of begin april op wintersport gaan. Nu zag ik wel dat jij op zoek bent naar een groepje. Dat heeft niet gelijk mijn voorkeur, maar dacht mocht je geen groepje kunnen vormen en het je ook leuk lijkt om deze periode nog samen op wintersport te gaan, laat het maar weten. Ik woon zelf ook in Groningen. En ik sta er voor open om vooraf af te spreken. Snowworld ben ik onlangs geweest, dus dat heeft niet mijn voorkeur. Maar mocht je wandelen oid vooraf ook goed vinden, dan lijkt me dat leuk 🙂 ik mag zelf ook graag wandelen (in de sneeuw), dit heb ik mijn laatste wintersport ook gedaan en vond ik geweldig! Ipv de hele week skiën. Dus ik kan me heel goed vinden in wat jij zegt.

Mocht mijn bericht je aanspreken, laat het gerust weten.

Groetjes, Marijn
(ik ben een vrouw trouwens, 33 jaar).

Dag Robbert, dag Marijn,

Ik, ervaren skiër, zoek nog ski-gezelschap. Voorkeuren: Frankrijk of Italië. Buiten de vakanties. Eigen vervoer. Appartement. 7-10 Dagen.

(Ik probeer het gebruik Facebook en Google zoveel mogelijk te vermijden, dus gebruik ik Signal i.p.v. Whatsapp. Als je Signal installeert kunnen we langs die weg berichten uitwisselen, maar de telefoon kan natuurlijk ook gebruikt worden om te bellen.)

Bij interesse kunnen we voor een eerste kennismaking bellen of mailen.

Huub Bellemakers
0302934671/0610404983
belhuub@freedom.nl

Hoi Huub!

Kan je vertellen wat jij het liefste doet tijdens de wintersport? En wil je een leeftijds(indicatie) geven?
Ik heb trouwens signal

*bericht bewerkt door Robbert_zegt op 04 mrt 2022 23:35

Plaats een reactie