Meerdere appartementen in 1 gebouw seizoen 22/23

Hi,

Wij zijn een groep met 4 families die graag met elkaar willen skiën, maar wel graag ons eigen stekkie willen hebben. Hebben jullie tips waar ik 4 appartementen in het zelfde gebouw kan huren? Locatie/gebied staat nog niet vast, dus alle tips zijn welkom! Ben al even gaan speuren, maar ik vind het lastig. Allemaal in 1 huis is geen optie…;-)

Dank

Bij Sunweb voldoet 90% van het aanbod in appartementen wel aan deze regel denk ik. Zeker in Frankrijk zijn er veel grote gebouwen waar je zonder al te veel moeite meerdere appartementen kunt boeken.

Zou eerst kijken wat de wensen zijn qua skigebied/land, en dan verder zoeken naar een geschikt complex.

Bij Sunweb voldoet 90% van het aanbod in appartementen wel aan deze regel denk ik. Zeker in Frankrijk zijn er veel grote gebouwen waar je zonder al te veel moeite meerdere appartementen kunt boeken.

Zou eerst kijken wat de wensen zijn qua skigebied/land, en dan verder zoeken naar een geschikt complex.

Thehenk op 07 mrt 2022 13:22

Dank! Ja Sunweb staat ook zeker op mijn lijstje, maar vind ik altijd wat onoverzichtelijk. Ik hoop een leuke tip te vinden van een accommodatie die ik niet zo een twee drie zelf kan vinden. Ben ( al zeg ik het zelf) een redelijk goede speurneus ( boek meestal rechtstreeks of via vvv), maar ik kom hier gewoon niet zo goed uit. Voorkeur gaat uit naar Oostenrijk met Frankrijk ( Valmorel) als tweede keus.

Als het budget het toelaat is chalet Antonhaus in Gaschurn (montafon) een echte aanrader. Het zijn 4 appartementen met een gemeenschappelijk sauna en hottub. De appartementen zijn super luxe en je hebt prachtig uitzicht over gaschurn. Het dorp is ongeveer 10 minuten lopen. De lift vonden wij wel net te ver. Je hebt wel je eigen locker bij de lift, zodat je ski’s etc kunt laten staan.

Succes!

Ik ben eens in Königsleiten geweest met een groep in diverse appartementen in één gebouw via deze aanbieder: https://www.ferienwohnung-koenigsleiten.com/

En uiteraard kun je je vraag ook gewoon stellen bij een aanbieder. Ik heb dat meermaals gedaan bij chalet.nl. Zij denken met je mee en weten ook al wat nog niet beschikbaar is, maar wel beschikbaar gaat komen.

Beter één piste onder mijn ski's dan 10 op de webcam

Als het budget het toelaat is chalet Antonhaus in Gaschurn (montafon) een echte aanrader. Het zijn 4 appartementen met een gemeenschappelijk sauna en hottub. De appartementen zijn super luxe en je hebt prachtig uitzicht over gaschurn. Het dorp is ongeveer 10 minuten lopen. De lift vonden wij wel net te ver. Je hebt wel je eigen locker bij de lift, zodat je ski’s etc kunt laten staan.

Succes!

Wolt op 07 mrt 2022 16:55

Ah super, dank je wel!

Ik ben eens in Königsleiten geweest met een groep in diverse appartementen in één gebouw via deze aanbieder: https://www.ferienwohnung-koenigsleiten.com/

En uiteraard kun je je vraag ook gewoon stellen bij een aanbieder. Ik heb dat meermaals gedaan bij chalet.nl. Zij denken met je mee en weten ook al wat nog niet beschikbaar is, maar wel beschikbaar gaat komen.

Snowy1970 op 07 mrt 2022 16:59

Dank je wel voor je reactie! Super

Wij gaan naar Sruh Prime in Gerlos. Via Sunweb geboekt en heeft meerdere appartementen in het gebouw.

Latjes, is het voor de drukste weken van het jaar? Of voor een tussenweek?

Wij gaan naar Sruh Prime in Gerlos. Via Sunweb geboekt en heeft meerdere appartementen in het gebouw.

LM88 op 07 mrt 2022 19:59

Dank! Ik ga kijken

Latjes, is het voor de drukste weken van het jaar? Of voor een tussenweek?

koen_ op 08 mrt 2022 06:31

Helaas voor de drukste weken…:-( Er zal al veel vol zitten. En anders moeten we het overtillen naar seizoen 2023/2024

Kijk eens naar Alpenfex in Flachau. Hier zijn wij een aantal jaar geleden geweest, zeer goed bevallen.

Wij hebben afgelopen jaar in Landal Hochmontafon gezeten, met meerdere gezinnen in 1 gebouw, en is ons bevallen! Hoogseizoen zeker niet goedkoop maar met kinderen vonden wij het super…

Kijk eens naar Alpenfex in Flachau. Hier zijn wij een aantal jaar geleden geweest, zeer goed bevallen.

WillemHvdW op 08 mrt 2022 08:31

Dank voor de Tip, ik ga eens kijken

Wij hebben afgelopen jaar in Landal Hochmontafon gezeten, met meerdere gezinnen in 1 gebouw, en is ons bevallen! Hoogseizoen zeker niet goedkoop maar met kinderen vonden wij het super…

Svenzvt op 08 mrt 2022 09:04

Bedankt voor de tip, ik ga kijken!

Ik denk dat er in ieder gebied well een aantal complexen zijn die meerdere appartementen bevatten. Het zal voornamelijk van de periode afhangen of er ook beschikbaarheid is. Omdat de meeste suggesties op dit moment in Silvretta-Montafon zijn, kan ik daar ook wel enkele suggesties geven waar dit mogelijk zou kunnen zijn: Laijola in Gaschurn of Gastauer in Sankt Gallenkirch

Wilco van Bragt

Plaats een reactie