Vacature: developer

Wintersport.nl is hard op zoek naar een ontwikkelaar om ons team te versterken. Voel jij je in de backend helemaal thuis, beheers je Javascript/Node.js en werk je graag vanuit ons kantoor in Rotterdam en vanuit huis (we werken hybride) in een jong en innoverend team? Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou.

Wat verwachten we van jou

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van Javascript/Node.js, MySQL en Linux omgevingen
  • Kennis van Elasticsearch, Docker en CSS/Sass is een pre
  • Je ontwikkelt zonder problemen op een Mac
  • Communicatief vaardig en een gemotiveerde en zelfstandige instelling
  • Humor
  • En affiniteit met wintersport is uiteraard een pre

Wat bieden we jou (behalve onze humor)

  • Uitdagende en zeer uiteenlopende wintersport gerelateerde projecten waar je aan mee zult werken. Van onze websites tot het door ons zelf ontwikkelde weermodel.
  • Goede werksfeer en leuke collega’s
  • Een goed salaris
  • Reiskostenvergoeding

Bedrijfsinformatie
Wij zijn de mensen achter wintersport.nl. Wij werken dagelijks met veel passie aan onze websites en magazines. Daarmee bereiken we een zeer groot gedeelte van de wintersporters in Nederland, België en Duitsland. We vinden de sneeuw leuk, maar we houden ook van onze computer. Zie ook: https://www.wintersport.nl/vereniging/team

Herken jij jezelf in dit profiel, neem dan snel contact met ons op via techniek@wintersport.nl of stuur mij een privé bericht en wie weet spreken we je binnenkort. Ben jij geen computerheld, maar ken je iemand die hier volgens jou aan voldoet? Stuur ons dan zijn of haar contactgegevens en mocht die persoon onze geschikte kandidaat zijn krijg jij van ons een paar ski’s of een snowboard als bedankje.

Acquisitie op deze vacature wordt absoluut niet op prijs gesteld!

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 13 apr 2022 10:36

Niet allemaal tegelijk !

Leuke vacature, helaas en beetje ver weg

Als freelancer sluit ik graag aan ^^

See you on the mountain.

Even serieus zit ik net op Instagram komt er iets grappigs voorbij van een recruiter.
Deze stem…? Herkenbaar? https://www.youtube.com/shorts/hmlS1df1bIw
Rogier is that you?

*bericht bewerkt door Bonfix op 14 okt 2022 19:37

Plaats een reactie