Wintersportseizoen geannuleerd of niet?

@Ron787522
Vergeet niet dat Frankrijk zo goed als alle uranium importeert uit Rusland. En zonder uranium geen kernenergie. De voorraad uranium is in Duitsland vier maanden. En Frankrijk vanaf nu ongeveer een jaar.

*bericht bewerkt door Hansk op 22 jul 2022 19:42

@Rogier,
Ik zou zweren dat ik hier een reactie had geschreven. Is die verwijdert of is er gewoon iets mis gegaan?

Niets mis gegaan maar te politiek. En dat is of topic. Als je het politieke deel van je reactie weglaat is het prima.

Click. Click. Peace

Weet ik voldoende Rogier.
Zou je mijn account en profiel willen verwijderen? Helaas kan ik dat niet zelf.

Het wel of niet mogen besneeuwen is 100% politiek. Dus als politiek niet mag hier kan heel dit topic gelijk de prullenbak in. Er is niets anders dan alleen de politiek die gaat beslissen of en zo ja hoeveel er besneeuwd mag worden. Het is een vreemde politiek als je niet politiek mag reageren op politieke topics.

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 23 jul 2022 08:56

Born to Ride

Hier een artikel over stroom probleem van Frankrijk. Nu al 20 % stroom import. Verwachting winter 2022 2023 periodes van afsluiting. Ook in Frankrijk is wintersport 2022/23 niet zeker qua kunstsneeuw en opening gebieden.
https://www.srf.ch/news/international/energiepolitik-frankre…

Het is grappig genoeg de politiek die ons in deze situatie heeft doen belanden, dus laat ze het maar eens oplossen ook… Hopelijk geen al te grote gevolgen en misschien dit jaar maar eens hopen op geen strenge winter. :) Ik heb nu vooral een gevoel van paniekvoetbal, maar hoe dichter de winter komt, hoe slechter het er eigenlijk begint uit te zien… Hopelijk kan iedereen gezond en wel weer gaan genieten deze winter.

Plaats een reactie