Januari 2023 SKIËN IN SERFAUS

WIE GAAT ER MEE! Veel gezelliger om met meer mensen te gaan! Binnenkort ga ik weer alles boeken voor mijn skivakantie 7 t/m 14 januari in het schitterende skigebied Serfaus-Fiss-Ladis!
Geen 8 uur alleen in de auto, maar vliegtuig (1,5 uur) naar Innsbruck en dan met de taxi ( of trein) naar Serfaus,
Heerlijk in hotel Astoria, een prachtige kamer, halfpension.
Als ik alleen ben, boek ik een gevorderden skiklasje, want alleen skiën, nee, zo gek is het nog niet voor deze sportieve 66 jarige vrouw!
Zo’n skileraar kent alle in’s en out’s van het skigebied; ik hoef nooit op de kaart te kijken!

?

Hallo Mjatv
heb je al geboekt ? Ik ben een 64 jarige vrouw die nog graag skiet maar niet alleen gaat , liefst met een groep(je). Een keer echt alleen gegaa, vliegtuig etc, heel veel geskied maar zo stil …

Hallo Ramona!

Wat jammer, nou… ik heb net deze week iemand gevonden die meegaat! Ik verheug me er daardoor nog meer op. Niet meer alleen eten aan een tafeltje etc.
Ik ben 5 x alleen op skivakantie gegaan en doordat ik overdag ( 6 dgn) een gevorderden skiklasje geboekt had, had ik toch aanspraak! Na het skiën ben ik altijd best moe en dat après-ski gedoe vind ik vreselijk. Even een hapje eten, dan een rondje lopen tegen zure benen en dan lekker onder de wol!
Mss is zo’n klasje boeken voor jou ook een oplossing, dan kan je de rest van de dag beter “verdragen”! Succes! Ik haal
Mijn bericht meteen even weg…

?

Ik heb iemand gevonden om mee te skiën! Gewoon overal in je omgeving rondbazuinen; dan meldt zich wel iemand blijkbaar!
Weet niet hoe ik mijn bericht van ski maat gevraagd kan verwijderen, dat schijnt altijd heel gecompliceerd te zijn, maar ik wil er geen onnodige tijd aan verspillen!

?

Ok, vraag het de beheerder.
Veel.plezier gewenst.

Plaats een reactie