Skipass vroegboek korting?

Deze winter wil ik Oostenrijk gaan verkennen. Aangezien dat ik 2-3 maanden vrij heb in de winter ben ik van plan om enkele skigebieden te gaan bezoeken in Oostenrijk.
Kan ik nu al een skipas kopen met een serieuze vroegboekkorting?
Zoja, Welk gebied bied dit aan? Of waar zou ik dit kunnen vinden?

Thanks

Vroegboekkorting in Oostenrijk? Op de seizoenspassen ken ik het, maar op weekpassen… Niet gezien.

Dat bedoel ik. ik heb gehoord als je nu al je seizoenpas aankoopt dat je dan een hogere korting krijgt dan in vergelijking met over 3 maanden of zo

Houd als stelregel aan dat het vroegboektarief (vaak rond de 10% korting) geldt tot december. Vanaf dan volle mep.

Ook interessant zijn de gebiedsoverschrijdende passen zoals de Tirol Snowcard, Superskicard, SkiHit Osttirol of Kärtner card.

Vroegboekkorting in Oostenrijk? Op de seizoenspassen ken ik het, maar op weekpassen… Niet gezien.

Bennie op 27 aug 2022 09:08

Jawel hoor, in solden kan dit, die geven een aanzienlijke korting als je een skipas vooraf koopt, ook voor een week.

Ik ken een dal in Frankrijk waar je 50% korting krijgt op je seizoen pas als je hem voor oktober of november besteld ;)

In Oostenrijk geen ervaring mee.

Met skiën kom je echt tot rust.

Ik ken een dal in Frankrijk waar je 50% korting krijgt op je seizoen pas als je hem voor oktober of november besteld ;)

In Oostenrijk geen ervaring mee.

Leandro op 31 aug 2022 09:06

Hé ik ken dat dal ook, maar 🤫🤫🤫🤫🤫 tegen niemand verklappen🥶☃️

LA NORMA😍☃️

Als iemand linken heeft mag dit zeker als privebericht worden gestuurd. Als deze niet publiek gedeeld kan worden.

Les Sybelles … maar daar wil je geen 2 - 3 maanden gaan zitten hoor 😉

Plaats een reactie