Onzekerheid bij boeken 22/23

Ik zit met hetzelfde als jou @Freerider, echter heb ik al wel geboekt. Maar wat als zeker nu dat er een advies ligt voor een 4e prik in Oostenrijk vanaf september. Wordt dit een verplichting ook voor toeristen in Oostenrijk.

Welke regels gaan er gelden, moeten wij weer mondkapjes aanschaffen en ga zo maar door. Wat betreft een vaccinatie ik neem geen 4e ben van de booster goed ziek geweest. Wat een ander doet respecteer ik.

Ik ben wel bang dat de QR en dergelijke terugkomt.

Paar dagen van tevoren boeken

Jesper op 29 aug 2022 10:35

Last minute boeken, ook buiten de vakantieperiodes, is misschien goed wanneer je een appartementje zoekt maar zeker niet wanneer je een (goed) hotel wil en niet per sé de presidentiële suite wil betrekken.

Dus ik ben momenteel alles voor de winter aan het vastleggen, opvallend iig is dat enkele hotels nog over hun prijzen aan het ‘nadenken’ zijn. Maar over enkele weken heb ik alles geboekt.

bartvwg op 31 aug 2022 10:39

In het laagseizoen is er toch in alle klassen wel wat te vinden? Ik heb overigens het idee dat het hotelaanbod veel groter is dan het appartementen aanbod (in Oostenrijk en Italië dan).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Plaats een reactie