Asian Fit skibril

Vraagje, weet iemand een leverancier/verkoper hier in Europa, die voor een redelijke prijs een Asian Fit skibril in het assortiment heeft? Mijn dochter kan de sneeuw door het (ontbrekende) neusbruggetje zien en heeft behoorlijk last van de kou. Idem bij mijn echtgenote, want geboren in Seoul.

Ik vind ze wel in de VS, maar dit is nou typisch iets wat je wilt passen / eventueel retourneren.

Wie o wie kan mijn vrouw en dochter helpen.

Google op “skibril asian fit ski site:.nl”. Of site:.de. Of skibril vervangen door het merk. Dat levert toch treffers op?

@DrPhil : Helaas, niet veel te vinden op die manier. Vrees dat het toch bestellen in de VS gaat worden. Zal wel een té kleine markt zijn hier in NL.

Beschikbaar in Asian Fit, maar staat niet bij of deze dat ook is. Bovendien hebben de dames in kwestie geen smal gezicht.

Ik heb deze week de Outdoormaster Pro teruggestuurd doordat deze hard op mijn neusbrug drukte. In de reviews van deze bril staat ook dat deze (te) weinig kromming heeft. Ik kan me voorstellen dat deze voor jou wel het proberen waard kan zijn, hij is iet al te duur en is het niks dan stuur je hem gewoon terug.
https://www.amazon.nl/OutdoorMaster-skibril-PRO-verwisselbar…

Aantal jaar terug in Amersfoort (volgens mij daka) een POC kinder skibril gekocht met asian fit. Ik zou even bellen en informeren, dacht 100 betaald te hebben.

*bericht bewerkt door Ivan_Fi op 06 okt 2022 13:52

Da’s ook een beetje het verhaal, normaal betaal je bij de Lidl 15€ voor een prima skibril. Om er dan 50€ voor neer te tellen is prima, maar 150€ wordt dan een beetje te gek. Als familievader moet ik wel alles passend krijgen, ook financieel. Nou redden we het best goed, maar dan nog wil je wel een beetje voorzichtig zijn.

Ik kocht voor onze zoon van 4 een helm met vizier bij de Lidl voor 30-40€. Probleem van slecht zittende brillen is van de baan 😉

Plaats een reactie