Locatie gezocht in Oostenrijk

Beste wintersport liefhebbers,
Met een groep van 6 - 8 personen wil ik heel graag ergens in januari een aantal dagen gaan skiën in Oostenrijk. Het idee is om woensdag te vertrekken en dan zondag weer terug te rijden. In Frankrijk heb ik zo’n beetje elk gebied gezien, in Oostenrijk ben ik nagenoeg niet geweest.

Is er iemand die mij een appartement kan aanraden in een gebied dat voldoende uitdaging biedt aan gevorderde skiërs? Mooie tochtjes maken vinden we belangrijk, enige gelegenheid tot gezelligheid is bijkomend voordeel. Idealiter is het minder dan 1.000 km rijden, anders kunnen wij evengoed richting Frankrijk gaan.

Dank alvast voor jullie suggesties,

Grt Erik

Dag Erik , kijk hier even rond prachtplek voor een paar dagen lekker skiën https://www.zillertalarena.com/sommer/

@evbommel, ik heb nog plek van 14 t/m 21 -01-23 Groot appartement Dienten am Hochkönig 120 km piste en een paar skiroutes.

Dienten Die Alte schule

@evbommel, ik heb nog plek van 14 t/m 21 -01-23 Groot appartement Dienten am Hochkönig 120 km piste en een paar skiroutes.

Elly3 op 10 okt 2022 21:19

Dank voor je reactie. Kan je mij wat meer informatie toezenden over het appartement? Mijn email adres is: eevbommel@gmail.com

Groet

@evbommel ik stuur je een pb

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie