Sneeuwsituatie Winterberg en omstreken (22/23)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg, Willingen - Ettelsberg, Postwiese - Neuastenberg, Skikarussell Altastenberg, Homberg Züschen en Bödefeld - Hunau

Prachtig! Geniet van de laatste daagjes!

Tegen de 100 mensen op de ski en 2 stoeltjesliften en 1 lopende band open.
Vastpakt capaciteit ca 8000ppu, dus genieten

null
null
null
null
uploading: 20230414_102741.jpg
uploading: 20230414_085239.jpg

*bericht bewerkt door HarryvdBerg op 14 apr 2023 10:40

Alle Bäume sind nu Gummibäume :-)

Dus dát is Harry !

Dus dát is Harry !

Pirmin op 14 apr 2023 19:46

Morgen laatste voorstelling van dit seizoen van 9 ftot 11 uur😁

Alle Bäume sind nu Gummibäume :-)

Hoe zou het eigenlijk met @Frans zijn? Waar is-ie gebleven?

Nog sneeuw in Winterberg terwijl ik vrijdag al de eerste meters in Green Hill Bikepark heb gemaakt. Was de Kappe trouwens nog geopend of zijn die ook al hard bezig het zomerseizoen in orde te brengen?

*bericht bewerkt door Rene op 16 apr 2023 08:27

null

Nog een weekje wachten dan hebben we de eerste vorstdag weer in de kaarten staan! Sneeuw in de planning. Wanneer gaan de pistes open?

Vorig jaar waren ze het 2e weekend van december gedeeltelijk open.
Nog even geduld

null

Nog een weekje wachten dan hebben we de eerste vorstdag weer in de kaarten staan! Sneeuw in de planning. Wanneer gaan de pistes open?

jef22 op 14 okt 2023 09:57

De eerste paar pistes gaan meestal begin december, soms ook al in november open. Vorig jaar op 2 december, het jaar er voor 27 november.
Meestal zijn vanaf medio december de meeste liften open, mits het even goed gesneeuwd of gevroren heeft.

Ook standaard: rond kerst gaat het stevig dooien 🥺

Alle Bäume sind nu Gummibäume :-)

null

Nog een weekje wachten dan hebben we de eerste vorstdag weer in de kaarten staan! Sneeuw in de planning. Wanneer gaan de pistes open?

jef22 op 14 okt 2023 09:57

De eerste paar pistes gaan meestal begin december, soms ook al in november open. Vorig jaar op 2 december, het jaar er voor 27 november.
Meestal zijn vanaf medio december de meeste liften open, mits het even goed gesneeuwd of gevroren heeft.

Ook standaard: rond kerst gaat het stevig dooien 🥺

HarryvdBerg op 14 okt 2023 10:42

Kunnen we die Kerstdooi dit jaar gewoon niet eens overslaan? Vervelende spelbreker telkens. 😅

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Vorig jaar waren wij er het weekend van de 15e en was alles open en rustig, hopelijk dit jaar weer want ik wil meer meters maken 🤩

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Plaats een reactie