Shortski 10 december

Gaat er iemand op shortski (3 of 4 dagen skiën) ergens in FR of AUT of zelfs Zuid DE vanaf 10 december?
Ik heb verlof maar geen gezelschap.
Firmawagen en sneeuwketting plus winterbanden.

Liefst zo cheap mogelijke acco, moet niet fancy zijn voor mij, ik ga om zo veel mogelijk te skiën en achteraf spelletje of iets drinken.
Van Antwerpen, man 32j, ski overal af maar heeel zelden offpiste.
Moet niet te ver rijden zijn voor mij. Mag van mij last minute boeking zijn ook als we willen wachten op sneeuwzekerheid.

Heel misschien kan ik nog verplaatsen naar de week van 17 december ook maar dat moet ook kunnen op mijn werk.

*bericht bewerkt door Koen_VH op 22 nov 2022 13:49

Ski van 10-17 december in Val Thorens.
Hotel zit vol.
Kunnen afspreken indien gewenst.

gr,

Dirk - LIVE unITed

Ik ga op 21 januari al naar Les menuires.
Ik zoek nu de cheapste optie’s voor 10 dec, ik zag op sportiek 280€voor 6d hotel en les sybelles of la norma, etc. Dat is wel een goeie deal denk ik maar altijd 7dagen reis en geen shortski.

Heb al 1 pm gekregen van een persoon die vanaf 12 december zou kunnen.
Zijn er nog mensen die het zien zitten om voor een shortski een groepje te vormen ? 3 of max 4 dagen skipas.
Ik kan zelf vanaf 10 december. Firmawagen met tankkaart voor 3, max 4 personen plus gerief. De overige reiskosten kunnen we dan delen.

Behoorlijk wat aanbod op Sunweb voor short ski.
10 December vertrek zou mij goed passen.

Ik verwacht wel pas redelijk last minute te beslissen, afhankelijk van weer en sneeuwcondities. Vers poeder+zon = go.

*bericht bewerkt door indesneeuw op 27 nov 2022 11:24

Die zon is mss wat veel gevraagd maar mag er zeker bij zijn voor mij. De sneeuw vind ik het belangrijkste haha, heb het nooit koud persoonlijk. Maar ook nooit écht super koude dagen meegemaakt.
Ik noteer je als een misschien. Wat is echt last minute dan, volgende week ? Acco ook liefst samen voor de prijs met genoeg slaapkamers, denk ik.

Heb al wat zitten kijken met dat andere forum lid, misschien dat de meer zuidelijke oostenrijkse gebieden dan een goede gok zijn ? ischgl, sölden, serfaus, die plaatsen ? Of zillertal met gletcher als backup of andere gletcher gebieden als Stubai ? Ik heb nooit veel schrik van sneeuwloosheid met al die kunstsneeuw kanonnen maarja, vers is wel leuker.

We zijn nu met twee. Iemand zin om aan te sluiten? Vertrek op 10 of 11 december. Vervoer is geregeld. Gebieden waar we naar kijken zijn Ischgl (100 km open), Otztal (Solden en Obergurgl) of eventueel FR maar dan niet te ver rijden. Drie of vier dagen skien. Prijsindicatie: Appartement in omgeving Ischgl inclusief skipas voor ± € 350.

Als er nog iemand wil aansluiten graag, je kan met mij meerijden. En anders bestaat de kans wel dat ik de reis afzeg.

Ik heb wel interesse! Hebben jullie whatsapp waar we verder kunnen kletsen?

Ja perfect, ik zal je toevoegen aan het gesprek met Jebbers! pm je nummer maar aub.

Het topic volg ik al heel lang en ik zou graag meewillen, maar heel eerlijk zijn jullie plan b… Ik probeer m’n vriendin nog mee te krijgen, zij zou dan eerste keus zijn. Sorry daarvoor 😉
Waarschijnlijk ben ik straks ergens alleen…

@Henk15 , wanneer weet jij iets meer ?

Update:
wij hebben een groepje van 3 pers dat klaar staat om te boeken in App Fliana in Mathon, Ischgl Silvretta region. 32j M, 37j M en 34j V.
Het is nu 350€pp na alle bijkomende kosten voor zondag 11/12 - donderdag 15/12. 3 dagen skipas inbegrepen ma-woe. VIP pas Ischgl/Samnaun heel het gebied. Met de bus of de wagen ben je snel aan de skiliften van Ischgl. 20 min op de bus van Mathon.

6pers appartement met 2 slaapkamers en slaapbank in de living; 55M^2. “6 slaapplaatsen”.
Een vierde persoon zou nog kunnen en passen in mijn wagen maar zou het graag snel weten. En meer dan moeten we boeking of gebied aanpassen en een tweede wagen zoeken.

Prijs voor 4 pers:

null

*bericht bewerkt door Koen_VH op 03 dec 2022 13:18

Plaats een reactie