Après-ski hits 2023

Dag wintersporters,

Misschien wat vroeg maar de voorpret is wellicht minstens zo leuk. Bij het horen van bepaalde nummers kom ik al helemaal in de stemming. Wat worden/zijn volgens jullie de hits in de après-ski dit seizoen? Vanzelfsprekend trap ik zelf af (al zij het met niet geheel nieuwe nummers):


Binnenkort komen we weer met de après-ski top 3 verkiezing. Stay tuned.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Ben net terug uit Ischgl.
Zijn nog steeds de gekende Duitse klassiekers.
Mickey Krause, Olaf Henning, Dj aus den Bergen, Gallibier, Helene Fisher,
Johhny Dap dap dap doet het ook nog steeds.
Vooral de songs met een dansje erbij zijn nog steeds populair. Bijv. Auffe aufn Berg– Jägermeister DJ Alex & Matty Valentino

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Onze “jeugd” (tieners uit ons skigroepje) geven aan dat -Mountain Machine “I am a crazy horse”- dit winter top zal zijn.

Ik ben ene ouwe lul en mis een gitaar :-(

Totales Vollidiot

Onze “jeugd” (tieners uit ons skigroepje) geven aan dat -Mountain Machine “I am a crazy horse”- dit winter top zal zijn.

Ik ben ene ouwe lul en mis een gitaar :-(

Kdtl op 07 dec 2022 07:00

Heb m eens opgezocht, weet niet wat ik ervan moet vinden. Maareh dit nummer is kennelijk al een jaar oud, waarom was het dan vorig jaar geen hit?

Na een weekje praktijkonderzoek in Ellmau in zowel de Nederlandse als Duitse tenten, 3 nieuwe hits ontdekt die je direct meezingt:

  1. Die Zipfelbuben - Olivia
  2. Mia Julia & Lorenz Büffel & Malle Anja - Der Zug hat keine Bremsen
  3. René le Blanc - Zigge Zagge

Ook al wat onderzoek verricht rond Kerst in Hinterglemm (Goasstall) en Saalbach (Bauer’s). Layla is wat mij betreft dé hit van dit jaar! Verder nog: Olivia, Lea, Der Zug hat keine Bremse, Der Hellste Stern, Dicht im Flieger. Over 2 weken naar Flachau (Hofstadl). Ben benieuwd!

Bart

Ook al wat onderzoek verricht rond Kerst in Hinterglemm (Goasstall) en Saalbach (Bauer’s). Layla is wat mij betreft dé hit van dit jaar! Verder nog: Olivia, Lea, Der Zug hat keine Bremse, Der Hellste Stern, Dicht im Flieger. Over 2 weken naar Flachau (Hofstadl). Ben benieuwd!

bartvansomeren op 12 jan 2023 16:47

Oh dat wordt helemaal niks 🤭
Veel plezier!

Ik ben afgelopen week in westendorf geweest (Gerry’s inn en de Karat bar) en daar werden de volgende nummers echt heel veel gedraaid:

Amalia - Wesly Bronkhorst
Engelbewaarder - Marco Schuitmaker
Koffie of Thee - Donnie, Frans Duijts
In Spanje - Mart Hoogkamer
Olivia - Marco Kraats

Duitse après ski kennen ze daar helaas niet echt… In de Karat Bar werd Layla of Mama Lauda ook nog wel gedraaid maar daar hield het bij op.

*bericht bewerkt door Alastriona op 24 jan 2023 16:05

Ik ben afgelopen week in westendorf geweest (Gerry’s inn en de Karat bar) en daar werden de volgende nummers echt heel veel gedraaid:

Amalia - Wesly Bronkhorst
Engelbewaarder - Marco Schuitmaker
Koffie of Thee - Donnie, Frans Duijts
In Spanje - Mart Hoogkamer
Olivia - Marco Kraats

Duitse après ski kennen ze daar helaas niet echt… In de Karat Bar werd Layla of Mama Lauda ook nog wel gedraaid maar daar hield het bij op.

Alastriona op 24 jan 2023 16:05

Wat een verschrikking. Paar dagen Schladming levert op:

Der Zug hat kleine Bremse
Layla
Olivia

Maar ook 2 gouwe ouwe:
wir sagen danke Schön (die Flippers)
Weiss der Geier (Wolfgang Petry)

Ook al wat onderzoek verricht rond Kerst in Hinterglemm (Goasstall) en Saalbach (Bauer’s). Layla is wat mij betreft dé hit van dit jaar! Verder nog: Olivia, Lea, Der Zug hat keine Bremse, Der Hellste Stern, Dicht im Flieger. Over 2 weken naar Flachau (Hofstadl). Ben benieuwd!

bartvansomeren op 12 jan 2023 16:47

Klinkt heel goed. Ik ga over 2 weken naar Saalbach en wil alles wat betreft ‘Nederlandse apres-ski (tenten)’ vermijden. Dus als je tips hebt hoor ik het graag.

Ik ben afgelopen week in westendorf geweest (Gerry’s inn en de Karat bar) en daar werden de volgende nummers echt heel veel gedraaid:

Amalia - Wesly Bronkhorst
Engelbewaarder - Marco Schuitmaker
Koffie of Thee - Donnie, Frans Duijts
In Spanje - Mart Hoogkamer
Olivia - Marco Kraats

Duitse après ski kennen ze daar helaas niet echt… In de Karat Bar werd Layla of Mama Lauda ook nog wel gedraaid maar daar hield het bij op.

Alastriona op 24 jan 2023 16:05

Dit is echt regelrechte hel. Ik ben ook in Westendorf geweest een aantal jaar geleden, eens maar nooit weer. Hollandser dan dat wordt het echt niet.

Blijf in Saalbach, dat is internationaler dan Hinterglemm,Bauers Schialm is the place to be en ga ook eens naar Hinterhag alm , 200 m boven Saalbach…Live (duitse Apres ski) muziek ,ambiance verzekerd…

Plaats een reactie