Skimaatje(s) gezocht Nieuwjaarsweek

Hallo,
Ik ben Hilde en ben 55 jaar en kom uit België. Ik ben op zoek naar skigezelschap tijdens de nieuwjaarsweek van 31 december 2022 tot 7 januari 2023. Ik ben een gevorderde skier, maar hou het meest van rode en blauwe pistes. Ik kan genieten van een gezellige après ski, maar zeer stevig uit de bol gaan is niet aan mij besteed. Kijk uit naar jullie reacties.

Hoi Hilde, ik zou ook graag rond oud & nieuw gaan, alleen dan het liefst een lang weekend Winterberg van 30 december tot 2 januari. Mocht je daar ook interesse voor hebben dan hoor ik het graag :) groetjes, Marijn (vrouw, 34 jaar, Nederland).

Hoi,
ik heb juist plannen in de week erna, vanaf 8 januari… 5 dagen Oostenrijk.
er zijn nog mogelijkheden om aan te haken.

groeten,
Timo (skiër 50 jaar Nederland)

Bedankt voor jullie fijne reacties. Ik ben helaas gebonden aan de schoolvakanties en geef er de voorkeur aan een volledige week te gaan. Wie weet lukt het een volgende keer wel…

Ik begrijp het Hilde. Succes met zoeken en als t lukt: veel plezier!!

Hey

Ik ben Johan 51 jaar ook uit België en zie dat zeker zitten. Ook ik ben gebonden aan schoolvakanties dus voor mij past het perfect. Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk maar heb geen probleem met ander land hoor.

Hallo,
Ik ben Hilde en ben 55 jaar en kom uit België. Ik ben op zoek naar skigezelschap tijdens de nieuwjaarsweek van 31 december 2022 tot 7 januari 2023. Ik ben een gevorderde skier, maar hou het meest van rode en blauwe pistes. Ik kan genieten van een gezellige après ski, maar zeer stevig uit de bol gaan is niet aan mij besteed. Kijk uit naar jullie reacties.

Bruts op 04 dec 2022 00:02

Bedankt Johan voor je reactie. Ik heb je een bericht gestuurd.

Hoi Hilde,

Ik zou ook nog die week kunnen. Ik ben een gevorderde skiër met eigen ski’s. Jouw omschrijving spreekt mij aan.
Waar wil je naar toe? Of heb je al geboekt.

Bij interesse hoor ik het graag.

Gr Irma

Dag Irma,
Ik heb je een privébericht gestuurd.
Groeten,
Hilde

Hallo skifanaten.
Ik ben Koen en ik wil ook heel graag gaan skiën vanaf 31 dec tot 7 januari. Ik ben 48 jaar en ik sta in het onderwijs. Tot 3 jaar geleden ging ik jaarlijks 1 of 2 keer skiën. Ik organiseerde ook heel vaak zelf een skivakantie met andere liefhebbers via deze website. Het is volgende week een ideale kans om naar Frankrijk te gaan skiën omdat daar de schoolvakantie afloopt en er daar dan minder volk is op de pistes tijdens de 2de week van de kerstvakantie. Ook zijn er nu plots vele promoties en je kan dus voor weinig geld gaan skiën tssn 31 december en 7 januari. Ik ben al gaan skiën in La Plagne, Val Thorens, Les Sybelles, Les deux Alpes, Alpe d’Huez. Dit zijn allemaal grote skigebieden en hoog gelegen boven 2000m dus mèt sneeuwgarantie! Ik wil heel graag meegaan skiën en wil samen overleggen. We kunnen met 3 of 4 skiërs in 1 auto en vervoerskosten + apptmt delen. En op deze manier kunnen we dus ook heel voordelig gaan skiën volgende week. Jullie mogen mij contacteren als er nog plaats is… Na 3 jaar corona miserie wil ik dus heel graag weer plezier beleven en lange afdalingen maken. Ik woon in Bilzen- België. tel 0032-0495 30 09 54

Koen atomic

Plaats een reactie