Onderhoud omgeving Utrecht

Goedemiddag,

Mijn snowboard heeft een beurtje nodig en ik ben benieuwd met welke winkels jullie goede ervaringen hebben. Ik woon zelf in Utrecht dus, een beetje in de buurt zou wel handig zijn. Daarnaast ga ik volgende week maandag weg, dus een week wachten gaat niet lukken (zoals bijvoorbeeld DAKA).

Groet,
Joep

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 05 dec 2022 14:32

Bij SkiShop Nieuwegein zijn ze erg klant vriendelijk en kunnen ze soms wel iets voor je betekenen als je haast hebt. Ik zou ze gewoon even bellen als ik jou was.
Als het niet lukt kan je ook in het wintersportgebied zelf kijken. Daar waar wij vaak heen gaan (Flachau) hebben ze express service waar je direct wordt geholpen.

MK Skiservice in Bilthoven vind ik ook altijd top. Ze doen het helemaal zelf dus worden niet weggestuurd, als je ze belt kunnen ze het wellicht doen terwijl je wacht.

MK Skiservice in Bilthoven vind ik ook altijd top. Ze doen het helemaal zelf dus worden niet weggestuurd, als je ze belt kunnen ze het wellicht doen terwijl je wacht.

Gerwin op 05 dec 2022 13:41

die service bieden ze al
goede aanrader om naar MK skiservice te gaan

Skishop Nieuwegein of MK zou ik ook zeggen.

*bericht bewerkt door LoveToSki op 05 dec 2022 15:09

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Als je afhankelijk bent van OV is MK misschien handiger, is op loopafstand van NS station.

*bericht bewerkt door Karien op 05 dec 2022 16:51

mk is prima

Edwin van Riel

Weet niet of je bij aankomst meteen gaat boarden, maar als tijdsgebrek het probleem is zou je het ook op je locatie kunnen laten doen.

MK. Je kan erop wachten.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Plaats een reactie