Skimaatje gezocht, datum plannen mogelijk

Hallo Allemaal,

Ik zoek een ski - reismaatje om als het schikt iets samen te gaan plannen.
Bij mij thuis doet helaas niemand aan wintersport, en al mijn vrienden kunnen helaas ook niet of zijn gestopt enof andere prioriteiten. Ikzelf ben 45 jaar, skiër, kom uit Almere, enige jaren ervaring (Graag rood-blauw en soms een zwarte piste), en zou graag naar Oostenrijk willen, ergens in de loop van 2023. Accent is lekker wintersporten, eerste lift al en strepen trekken, maar een biertje enof uit-eten wordt ook gewaardeerd. Wie in ongeveer dezelfde leeftijd, heeft interesse? Hoor het graag om iets samen te kunnen plannen.

Groeten,
Ingmar

*bericht bewerkt door Ingmar_Schuurman op 09 dec 2022 14:24

Misschien is dit interessant voor jou https://www.wintersport.nl/forum/topic/528210

Dirk - LIVE unITed

Ik zal het eens rustig bekijken Dirk

Hoi Ingmar, al iemand gevonden? Ben redelijk vrij om te plannen en zo te lezen zelfde interesse in soort ski afdalingen. Ik hoor je graag

Hallo Allemaal,

Ik zoek een ski - reismaatje om als het schikt iets samen te gaan plannen.
Bij mij thuis doet helaas niemand aan wintersport, en al mijn vrienden kunnen helaas ook niet of zijn gestopt enof andere prioriteiten. Ikzelf ben 45 jaar, skiër, kom uit Almere, enige jaren ervaring (Graag rood-blauw en soms een zwarte piste), en zou graag naar Oostenrijk willen, ergens in de loop van 2023. Accent is lekker wintersporten, eerste lift al en strepen trekken, maar een biertje enof uit-eten wordt ook gewaardeerd. Wie in ongeveer dezelfde leeftijd, heeft interesse? Hoor het graag om iets samen te kunnen plannen.

Groeten,
Ingmar

Ingmar_Schuurman op 09 dec 2022 14:04

Hi Ingmar,

Heb je al een reismaat of meerdere gevonden. Ben ook op zoek naar reis/ skimaat.
Voor corona meerdere malen naar Italië geweest voor dagtochten.
Ben 57 jaar en rode piste en vroeg bij de lift spreekt mij wel aan.

Gr Rob

Ik volg het effetjes. Mocht er een groepje ontstaan, en het blijft betaalbaar dan kan ik misschien aanhaken. Te lang niet geweest!
Ben 56 jaar. Snowboarder en hoef niet 's nachts naar de après ski!

Ik wil nog wel een weekje, omdat ik al een skipas voor het hele gebied/seizoen heb. Die skipas is gratis, omdat ik net 75 ben geworden. Als dat een bezwaar is heb ik alle begrip. Voor luxe vervoer van drie personen kan ik zorgen.

Huub

Plaats een reactie