Shortboard/ski 1/2 - 5/2

Ik ben Jesse (37) fanatieke snowboarder en ik heb zin om begin februari 3 dagen te boarden. Woensdag heen rijden en zondag weer terug. Gebied maakt me niet heel veel uit. Ik zat te kijken naar Alpe D’huez maar dat is wel vrij ver voor 3 dagen boarden/skiën. Oostenrijk is ook prima, ik ben alleen minder fanatiek met après-ski ;). Ik maak de plannen liever met iemand samen die ook zin heeft om 3 dagen maximaal te boarden of skiën. Ik heb een auto tot mijn beschikking.

Details zijn inmiddels bekend. van 1 tot 5 februari St. Gallenkirch, skigebied Montafon. We hebben een appartement geboekt voor max 4 personen, er zijn nog 2 plekken vrij! Wij zijn een geoefende skiër (41) en snowboarder (37) die gaan voor maximale tijd op de (off)piste (bij voorkeur offpiste als de condities het toelaten). Natuurlijk ook in voor een drankje maar dat is wel echt bijzaak. Laat weten als je zin hebt om mee te gaan!

We hebben nog 2 plekken over voor een 5 daagse trip naar Montafon. We vertrekken woensdag 1 feb, waarschijnlijk vroeg zodat we al wat meters kunnen maken op die dag en gaan terug op zondag 5 feb. 3,5 dag maximaal boarden en skiën met elkaar. Mocht je zin hebben sluit gezellig aan :)!

Oei, Nordstau! Jesse en ik (snowboard en ski, eind 30’s, fanatiek en offpiste georiënteerd) vertrekken dinsdagnacht vanuit Wijchen richting St. Gallenkirch in Silvretta Montafon waar we een accomodatie hebben met voldoende ruimte voor nog één persoon. Ook in de auto is nog voldoende ruimte over voor een extra iemand. We gaan zondag weer terug richting Nederland. Mocht er iemand zijn die zin heeft om ons te vergezellen, laat het ons weten! Daan

*bericht bewerkt door AM81 op 27 jan 2023 17:22

Plaats een reactie