Ziener skijas

Hi, ben op zoek nr nieuwe skijas en heb mijn zinnen gezet op skijas van ziener maar deze jas valt onder teamkleding van ziener en dus niet te koop als particulier? Kent iemand winkel die deze ook verkoopt aan prive personen?
Thnx

Go with the flow

skiwebshop.nu heeft ziener kleding.

Yep, i know maar ook geen teamkleding.
Merci voor de moeite

Go with the flow

Het is toch niet voor niets teamkleding? Dus geen verkoop via winkels lijkt me. Misschien heeft iemand connecties met het specifieke team?

Het is toch niet voor niets teamkleding? Dus geen verkoop via winkels lijkt me. Misschien heeft iemand connecties met het specifieke team?

Geraertshoven op 15 dec 2022 08:48

Teamkleding, al dan niet aangepast voor de consumentenmarkt, doet het in vele sporten anders zeer goed op de commerciële markt dus ik kan mij voorstellen dat dat met skikleding niet anders hoeft te zijn.

Zo zie je specifieke voetbal of tennisshirts ook vaak in de winkel hangen in andere kleuren en dan zonder club- en sponsorlogo’s.

🏂

Het is toch niet voor niets teamkleding? Dus geen verkoop via winkels lijkt me. Misschien heeft iemand connecties met het specifieke team?

Geraertshoven op 15 dec 2022 08:48

Teamkleding, al dan niet aangepast voor de consumentenmarkt, doet het in vele sporten anders zeer goed op de commerciële markt dus ik kan mij voorstellen dat dat met skikleding niet anders hoeft te zijn.

Zo zie je specifieke voetbal of tennisshirts ook vaak in de winkel hangen in andere kleuren en dan zonder club- en sponsorlogo’s.

Martin9 op 15 dec 2022 08:58

Klopt wat je zegt, alleen schijnbaar is de commercialiteit van skikleding nog niet zo ver.

Google ist deine beste Freund 😉
https://shop.utzinger-rennsport.de/produkt-kategorie/ziener-…

Ik vond bovenstaande Duitse Intersport site die Ziener teamkleding verkopen. Ik heb dus zo de indruk dat hoe dichter je bij de Alpen komt er vast wel e.e.a. te koop zal zijn uit de teamwear collectie van Ziener. Alleen passen en retourneren zal waarschijnlijk wat problematischer worden vermoed ik. Misschien kan je rechtstreeks contact zoeken met Ziener en kijken of er iets te leveren is als je weet wat je wilt…

🏂

@martin9 Wel jammer dat ze op zijn vroegst weer half januari kunnen leveren, als ze dat al gaan redden.
Rest dus weinig anders dan Ziener aanschrijven.

Plaats een reactie