Reisgenoten gezocht voor een week in januari 2023

Hi,

Ik ben Paul een sportieve 50-er uit Amsterdam, ik ben gevorderd skier en een redelijk snowboarder. Omdat mijn vriendin slechts 1 week op wintersport wil, zoek ik gelijkgestemden (idioten) die met mij een weekje in januari (in de rustige weken) willen skien. Leeftijd speelt hierbij geen rol ik kan en wil me graag aan een jonger gezelschap aanpassen.

Ik hou van lang op de piste zijn en van mooie tochten maken, uiteraard hoort een biertje en of (gluh)wijntje (na afloop) er zeker ook bij. Ik heb niet meer de behoefte om 's nachts lang in een club/discotheek te hangen.

Wat land betreft heb ik een voorkeur voor Italie maar ik vind een mooi groot gebied in Oostenrijk of Frankrijk ook prima! Liefst heb ik een accommodatie aan de de piste op of loopafstand en omdat ik geen keukenprins ben, geef ik de voorkeur aan een hotel of pension (HP).

Overigens is geen van mijn voorkeuren in beton gegoten, m.a.v. ik ben redelijk flexibel. :-)

Spreekt dit je aan of ga je, in de genoemde periode, met een groep op pad waarbij ik me kan aansluiten, laat me dat dan weten.

Hoi Paul, ik ga met ski-vereniging Alkmaar van vrijdagavond 13 januari tot zondagochtend 22 januari met de bus naar Arabba, in de Dolomieten. Ik kreeg 2 dagen geleden een mail dat er een 2-persoons kamer is vrijgevallen door een annulering. Die zou je dan kunnen delen. Je moet dan wel lid worden van deze skivereniging, maar dat kost weinig: ca 15 euro.

Hi Johannah,

Dat klinkt superleuk, ik ga je een berichtje sturen!

Paul

En. Gelukt?
Anders wil ik wel. Ook 50+ en sportief

@Docufish : Ik heb je een berichtje gestuurd.

Ik heb inmiddels aansluiting contact gehad met de Skikring Alkmaar over de door hun georganiseerde groepsreis naar Arabba 14-21 januari) en het lijkt erop dat ik hier kan aansluiten. Wel zou het hierbij geweldig zijn als ik hiervoor nog een kamergenoot vind.

Dus als jij een fanatieke / sportieve skier bent (van tussen de 40 en 60 jaar) die nasar Arabba wil en met mij op de kamer voor een weekje: laat het me weten!

Is zal voor deze concrete vraag ook nog een nieuw topic maken.

Dag Paul,
wij hebben een reis in januari met een groepje ‘enkelingen’, maar dat zit vol en jij hebt inmiddels ook al iets gevonden zie ik.
Ik weet niet hoe een grote ‘idioot’ je bent, maar als je nog een extra reis zoekt, kan volgende misschien interessant zijn: https://www.wintersport.be/forum/topic/528210

ski-groeten,

Dirk

Dirk - LIVE unITed

Deze oproep kan vervallen, ik heb “onderdak” gevonden en verheug me op een weekje in janauri.
@DirkG: ik heb inderdaad al iets gevonden en heb voor maart al andere plannen.

Plaats een reactie