1 persoonskamers

Elk jaar organiseer ik een skireisje voor mijn kennissen/vrienden. De meesten zijn single en willen per se een eenpersoonskamer. Er zijn weinig hotels die er meerdere beschikbaar hebben en op sunweb, Tui etc. kan je niet uitvinden hoeveel kamers er beschikbaar zijn.
De afgelopen jaren gingen we naar Ortisei naar een hotel met maar liefst 9 eenpersoons kamers, een unicum. Aftandse kleine kamers, maar dat maakt ons niet uit (het eten en de rest is overigens prima). Dit jaar tijd voor wat anders, maar het wil nog niet zo lukken.
Wie heeft goede tips? We zitten graag hoog ivm de sneeuwkwaliteit en we gaan van 25 februari tot 5 maart. Dolomieten (maar dan een ander deel) zou fantastisch zijn, maar Oostenrijk, Frankrijk ook prima. Een stuk of 5 eenpersoonskamers hebben we wel nodig.
Ik hoor graag jullie tips.

@Johannah, werkzaam in het onderwijs? want dit is gelijk met de krokus en zit veel ook al vol
Probeer het hier eens https://www.vitalhotelpost.at/de

Dienten Die Alte schule

…Krokusvakantie en éénpersoonskamers worden vaak geboekt voor de kinderen (met een extra bedje, dus wel dubbele inkomsten; daarboven de ouders in nog een andere kamer. In mijn ervaring worden die eenpersoonskamers in schoolvakanties altijd voor gezinnen gereserveerd.)
En ook nog een beetje laat met boeken…

*bericht bewerkt door Liezen op 19 dec 2022 23:09

Buiten de schoolvakanties is het meestal wel te doen om dan gewoon 2-persoonskamers te boeken via de accomodatie zelf (dus niet via sunweb etc; die zijn niet op alleengaanden gericht) In de krokusvakantie wens ik je veel succes.
Laat ons weten of het gelukt is.

Via Interlodge is het gelukt in Canazei: eenpersoonskamers, plus tweepersoonskamers voor alleengebruik. Redelijke toeslagen voor eenpersoonskamers. Heel blij mee dat het weer gelukt is voor ons ‘lastige’ groepje.
We hebben wel besloten om een weekje later te gaan.

Plaats een reactie