Wintersportmaatje(s) gezocht

Beste wintersportliefhebbers,

Voor eind december of geheel januari ben ik opzoek naar reismaatje(s) die interesse hebben om een weekje naar een (goed) skigebied te gaan. Ik ben 25, ski het liefste lange dagen met een klein drankje achteraf. Het echte après-ski hoeft voor mij niet. Zijn er nog liefhebbers die een groepje willen vormen en er een gezellige week van willen maken? Ik heb contact met 1 persoon van mijn leeftijd die hier ook voor in is. Leeftijd maakt niet uit, het gaat om de gezelligheid :)! Indien jullie al een groepje gevormd hebben en er nog plek is voor mij, dan hoor ik het ook graag! Stuur mij een berichtje als je interesse hebt!

Hoi,
Ik ben ook nog opzoek naar een reismaatje / meerdere mensen, ik kan alleen in week van 7 januari (paar dagen later of eerder kan wel). Is dan ook nog vaak dal tarief.
Ben 36 jaar. Fan van italie Dolomieten, maar ook mooie grote gebieden in Oostenrijk spreken mij aan. Maak graag mooie tochten met goed eten

Hoi,

Ik ben zelf van plan om van 16 jan - 21 jan naar saalbach-hinterglemm te gaan met het vliegtuig en vanaf het vliegveld met een shuttlebus naar de bestemming te gaan. Ik ben 29 jaar en snowboarder en begeef mij het liefst heel de dag op de piste.

*bericht bewerkt door Lennarttt__ op 21 dec 2022 17:42

Ik ga graag mee. Voor mij past tussen zondag 15 en zaterdag 28 januari.
Ik ben 29, skiër en maak graag lange tochten om 's avonds rustig te ontspannen en bv een bordspel te spelen.

openskimap.org toont hoe steil een piste nu echt is.

Hi,

Als hier nog plek is ben ik ook geïnteresseerd. Ben 36, een goede beginner, een drankje/hapje/spelletje 's avonds lijkt me leuk, alleen ik ben geen fan van uitgebreide après-ski.

Lisa

Hi,

Als hier nog plek is ben ik ook geïnteresseerd. Ben 36, een goede beginner, een drankje/hapje/spelletje 's avonds lijkt me leuk, alleen ik ben geen fan van uitgebreide après-ski.

Lisa

Lisamarie op 02 jan 2023 10:06

Ik heb je een berichtje gestuurd, die kan je terugvinden in je inbox!

*bericht bewerkt door nadinewdg op 02 jan 2023 11:09

Hey, is dit enkel voor de snowboarders onder ons of ook voor skiers? Is er al een concreet plan van welk gebied of welke week?

Eind Januari ga ik al, maar als er in februari/maart nog een keer plannen komen, ben ik wellicht geïnteresseerd :)

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

Hoi! Dit klinkt interessant, zijn er al plannen opgesteld? Ik ben 25, knal graag blauwe/rode pistes af en wil véél kilometers maken. Drankje achteraf vind ik altijd prima (het liefst met een taartje erbij (; ), maar de echte apres ski vind ik ook niet interessant. Liever ga ik 's avonds spelletje spelen of boekje lezen in het appartement. Hoor graag wat jullie plannen zijn en of ik daar eventueel nog in pas!

Plaats een reactie