4-11 feb 2023 : reisgenoten gezocht

Hallo allemaal, 4-11 februari ben ik van plan om een weekje te gaan skiën en snowboarden in Frankrijk of Italië en ik zoek reisgenoten voor deze week.
Ik ben een 48-jarige, (ver)gevorderde snowboarder, die de laatste jaren ook de ski’s heeft ontdekt. Woon in Den Bosch en heb een eigen auto met winterbanden.
Heb je interesse om mee te gaan in deze week, laat een berichtje achter!
Groeten,
Ronald

Stuur me Svp je favoriete plan en kostenplaatje en een idee van wie je bent per mail en dan reageer ik… Denk dat ons nivo zou kunnen kloppen… Zwart/offpiste?!

Ha Ronald,

Ik ben Christian (50) en ook een ver gevorderd snowboarder!
Ik kom uit Etten-leur.
Ik ga eind januari een weekend naar Flachau!
Waar wil jij in Oostenrijk naar toe de vierde van februari?
Ik zou nog graag naar Serfaus, Fiss en Ladis willen!
Verders maakt het mij niet uit, als het gebied maat groot genoeg is.
Ik hoor het wel wat jouw plannen zijn!

Mvg Christian.

Hi Docufish en Christian, allereerst dank voor jullie reactie. @Christian: de bedoeling is om juist niet naar Oostenrijk, maar naar Frankrijk of Italië te gaan. Laat maar weten of je dan ook nog geïnteresseerd bent. @Docufish: mijn idee was om een appartement te huren (niet zo’n klein hokje, maar hoeft ook niet superluxe te zijn), zelf koken en 1 of 2 avonden uit eten. s-morgens op tijd de piste op (hoewel ik niet per se de eerste lift meer hoef te hebben tegenwoordig).Aan het eind van de middag een biertje na het boarden (in een leuk barretje of in het appartement).

Wat betreft de pistes: ik ga overal vanaf, maar mijn voorkeur ligt bij rode en interessante blauwe pistes. Maar een mooie zwarte laat ik zeker niet links liggen. Sinds ik een aantal jaren geleden met een off-piste kamp heb meegedaan, ben ik wel wat bewuster geworden van de gevaren van het off-piste gaan. En omdat ik niet in bezit ben van een lawine drie-eenheid beperkt het off-piste bij mij zich tot stukjes direct naast de piste en zo af en toe eens een doorsteekje tussen 2 pistes door. Maar ik ben dus voornamelijk óp de piste te vinden.

Als streefbedrag probeer ik altijd zo rond de 1000 euro uit te komen voor reiskosten, appartement, skipas en boodschappen.

Gaan jullie hoofdzakelijk skieen of snowboarden?

Hi Andy, voor mij zal het afhangen van de omstandigheden. Als er veel verse sneeuw ligt sta ik liever op m’n snowboard, bij wat hardere pistes heb ik voorkeur voor m’n ski’s… Ik kan het je nu dus nog niet zeggen. Maar wat mij betreft is een gemengde club met skiers en snowboarders geen enkel probleem…

ziet er goed uit, hoop alleen dat er nog wa sneeuw valt want het is nog niet super nu, La Plagne en Alpe d’Huez en Tignes zijn zowat mijn favorieten heb je al iets definitief kwa bestemming?

Over de omstandigheden zou ik me nu nog niet te druk maken… 1 week goeie sneeuwval en alles is weer tiptop in orde. Kerstweken zijn sowieso altijd een beetje billenknijpen qua sneeuw…
Ik heb nog geen definitieve bestemming in gedachten, maar ik ga in maart een weekje snowkiten in Alpe d’Huez, dus een ander dorp heeft wel mijn voorkeur. ;)
Maar Tignes is voor mij al weer een tijdje geleden, dus dat is zeker een goeie optie…

Heb je al concrete gegevens van wie en hoeveel mensen zouden meegaan?

Nee, op dit moment is wat hier gebeurt de stand van zaken. Maar misschien is het handig om voor geïnteresseerden lid te worden van een WhatsApp groep, zodat we wat zaken kunnen concretiseren…

Via onderstaande link kun je lid worden van de WhatsApp groep “Wintersport 4-11 feb 2023” https://chat.whatsapp.com/I2Xe9Um5TyACTTCIfFN9hH

Plaats een reactie