Fotochromatische bril Decathlon

Hoi iedereen,

Ik zat te overwegen om een Julbo bril te kopen omwille van zijn fotochromatische lens. Nu zag ik dat Decathlon er ook een heeft die 60 euro goedkoper is. Heeft iemand hier ervaring mee?

De bril (https://www.decathlon.be/nl/p/ski-en-snowboardbril-voor-volwassenen-en-kinderen-g-900-ph-alle-weertypes/_/R-p-310578?mc=8648820&c=BLAUW) ziet er ook heel gelijkaardig uit aan de Julbo Fusion. Je zou haast denken dat het dezelfde bril is.

Gelijkwaardig betwijfel ik, maar decathlon kennende krijg je gewoon veel waar voor je geld.

Edwin van Riel

Ik heb hem en hij bevalt me prima. Nu vier of vijf dagen gebruikt, weer wisselend van bewolkt met lichte sneeuw tot volledig zonnig. Meekleurend glas heeft altijd wat tijd nodig met bijkleuren, maar waar me dat bij m’n normale bril opvalt is dat hier niet het geval. Iemand die geen meekleurende bril gewend is ervaart dat misschien anders, dat kan ik niet beoordelen.

Met dieptezicht had ik geen probleem en ik geloof niet dat ie onder doet voor duurdere goggles, maar ik heb die van vorig jaar niet afwisselend met deze gebruikt en kan me daar dus in vergissen.
Ik heb zeker geen spijt van m’n aankoop.

Plaats een reactie