Goed voor de dochter.

Beste allemaal,

ik krijg hier van vrienden volgende ski’s aangeboden : Rossignol racing carve B1 bandit 160.
Ik zelf vindt er niet veel over teug, maar zijn deze ski’s goed voor onze dochter van 15j, 1m68, 60 kg en 3j ski ervaring.
We krijgen deze in bruikleen maar wil zeker zijn dat ze er plezier aan zal beleven. Anders altijd huurski’s gehad van AS Adventure en regelamatig indoor gaan skieen.

Alvast bedankt voor de reacties,
Wim.

Of ze er plezier op gaat beleven, geen idee. Maar denk dat ze minimaal 15 jaar oud zijn.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Of ze er plezier op gaat beleven, geen idee. Maar denk dat ze minimaal 15 jaar oud zijn.

Shane op 05 jan 2023 08:42

Geen aanrader dus? Dan maar terug huurski’s.

Behoorlijk op leeftijd. Mss ff uurtje indoor vergelijken met een modernere ski een optie?

Edwin van Riel

Behoorlijk op leeftijd. Mss ff uurtje indoor vergelijken met een modernere ski een optie?

evr66 op 05 jan 2023 09:04

We laten ze best aan ons voorbij gaan. De ski’s liggen al meer dan 3j buiten in het tuinhuis hoor ik nu van de dochter des huizes. Dus onderhoud zal er ook niet aan gebeurd zijn de laatste keer dat er mee geskied werd.
Gaan we voor dit jaar nog even huren en dan voor volgend jaar uitkijken naar eigen skibotten (haar voeten groeien niet meer) en naar eigen skilatten.
Bedankt voor het advies.

Als je ze in bruikleen krijgt kan ze er toch gewoon op testen. Is het niets huur je alsnog skis en geef je deze weer terug. Bevallen ze wel kan je er nog even mee door. Dat ze 15 jaar oud zijn zegt ook niet alles.

🏂

Als je ze in bruikleen krijgt kan ze er toch gewoon op testen. Is het niets huur je alsnog skis en geef je deze weer terug. Bevallen ze wel kan je er nog even mee door. Dat ze 15 jaar oud zijn zegt ook niet alles.

Martin9 op 05 jan 2023 09:14

Dat ze 15j oud zijn zegt inderdaad niet alles, maar dat ze al 3j in verschillende weersomstandigheden buiten in het tuinhok liggen roept wel wat vragen op over de staat van de ski’s. Nu bij AS Adventure zijn we voor 65€ gesteld om 10 dagen te gaan skieën. Dus voor de prijs moeten we het niet laten. Kan ze na de vakantie indoor wat verschillende ski’s gaan testen en haar keuze maken voor eigen ski’s volgend jaar.

Strak plan! Denk dat ze aan modernere ski’s meer plezier heeft eigenlijk. Na de vakantie lekker wat testen (kan gewoon indoor), dan kun je wellicht iets dat aanspreekt na het seizoen redelijk betaalbaar op de kop tikken.

Edwin van Riel

Lekker laten lopen. De bindingen kunnen slecht functioneren doordat ze jaren buiten hebben gelegen. Het risico om je knieën levenslang te verkloten om een paar euro te besparen.

Als je ze in bruikleen krijgt kan ze er toch gewoon op testen. Is het niets huur je alsnog skis en geef je deze weer terug. Bevallen ze wel kan je er nog even mee door. Dat ze 15 jaar oud zijn zegt ook niet alles.

Martin9 op 05 jan 2023 09:14

Dat ze 15j oud zijn zegt inderdaad niet alles, maar dat ze al 3j in verschillende weersomstandigheden buiten in het tuinhok liggen roept wel wat vragen op over de staat van de ski’s. Nu bij AS Adventure zijn we voor 65€ gesteld om 10 dagen te gaan skieën. Dus voor de prijs moeten we het niet laten. Kan ze na de vakantie indoor wat verschillende ski’s gaan testen en haar keuze maken voor eigen ski’s volgend jaar.

Rosty op 05 jan 2023 09:18

Toen ik aan mijn bericht begon stond het stukje over het tuinhok er nog niet. Aangezien dat het geval is zou ik ze ook lekker in de tuin laten liggen … Of ophangen ter decoratie😉

🏂

Plaats een reactie