Gripwalk schoenen compatibel?

Mensen. Alle SOLE ID bindingen zijn geschikt voor gripwalk. Wrs alle freeride bindingen jonger dan 10 jaar ook. (Iig marker)

In iso5355 (de klassieke alpin zool) kunnen alle bindingen! (Ook in skitour pin bindingen als ze coorzien zijn van tech inserts)

Binnen de iso 9523 valt ook elke gripwalk zool en walk to ride zool. Gripwalk past in elke iso 9523 binding. Marker Sole ID, ID , salomon-atomic MNC en Tyrolia AT, zijn compatible met ALLE iso DIN zolen.
Sinds vorig jaar heeft Gripwalk de Iso 23233Din classificatie gekregen deze passen gewoon op alle bovenstaande bindingen(dus bindingen met classificatie (Iso 9523, Sole ID, MNC, AT, en Iso23223)

Heb het uitgetest heb namelijk Atomic X12 GW bindingen en oudere X12 bindingen zonder GW .
Mijn zoon heeft Grip Walk onder zijn skischoen en passen er beide goed in niks geen teenstuk beklemming in de binding en slagtest gedaan werkt gewoon goed.

Die binding gaat ook wel open @Richardus Het probleem is dat je schoen blijft hangen in de binding vanwege die gripzool. Met name het teenstuk. Met een stevige mep van de zijkant krijg je die schoen er inderdaad wel uit met een huis tuin en keukentestje, maar in de praktijk bestaat dus de kans dat je gewoon in je binding blijft hangen en deze daardoor niet goed opent. Bij een val krijg je namelijk geen klap tegen de zijkant van je schoen, maar draait juist je ski weg van je schoen. en als dan je schoen teveel grip op de binding heeft dan gaat die binding dus niet open. Ik zou me niet te snel rijk rekenen…

@Richardus Doe het niet!!

Date your skis but marry your boots

Ik reken mij niet rijk Hessel want ik heb een een Tecnica Dragon 120 zonder GW en dat is zowie zo geen probleem echter bij de Dalbello GW staat hij er optisch keurig in en zie ik hem er eigenlijk op dezelfde manier instaan als de Tecnica.
Denk dat je een beetje overdrijft en om het zeker te weten laat je het testen bij een sportzaak
Ik hou mijn Technica Dragon toch wel want die zijn helemaal op maat gemaakt door een bootfitter

Plaats een reactie