Skipassen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Le Grand Massif

Hallo,

Volgende week donderdag tem zondag gaan we shortski doen in Morillion, gezien de weinige sneeuw die er nu ligt en de vooruitzichten somber, heel wat piste niet open zijn. Vroeg ik me af of ze aangepaste skipas prijzen hanteren

Ik weet niet of de skiprijzen zijn aangepast, maar het aantal dat nog verkocht wordt wel: https://www.grand-massif.com/votre-sejour/forfait-de-ski/…
Zoals het nu is, verkopen ze enkele honderden passen per dag online aan mensen die niet in Flaine zelf zitten (aangezien de rest nagenoeg dicht is). Ik zou dan wel benieuwd zijn hoe ze dat controleren trouwens…

Ik begrijp dat la die van te voren (minimaal een week) een skipas hebt gekocht, je sowieso wel welkom bent. En gewoon hard duimen dat er nog bakken met sneeuw vallen!!!

*bericht bewerkt door Boule_de_neige op 10 jan 2023 13:52

Vanmiddag maakte Le Grand Massif bekend dat vanaf de 12e de verbinding Flaine-Carroz-Samoens open gaat. Als er in Morillon nog niet genoeg ligt even de skibus/auto naar Vercland of Samoend en daar in de gondel stappen om alsnog het gebied in te geraken.

Plaats een reactie