Skiën Les Menuires in laatste week maart 2023

Hai, wie komt er mee skiën in laatste week maart 2023 in Les Menuires? Ik zoek twee reisgenoten om kosten voor appartement mee te delen. Als we met zijn drieën gaan kost het minder dan €100 per persoon voor 7 overnachtingen, dus is heel gunstig. We kunnen evt. ook samen met de auto reizen om kosten nog verder te drukken. Appartement is vlakbij La Croisette en ligt pal aan de piste richting de Bettex-lift. Gebied is heel sneeuwzeker en prachtig uitgebreid. Ik zie graag jullie reacties tegemoet!

Als we met zijn drieën gaan kost het minder dan €100 per persoon voor 7 overnachtingen, dus is heel gunstig.

Nelleke_ op 10 jan 2023 13:44

Slaap je dan op het balkon van iemand anders? €100,- pp in LM/3V geloof ik geen reet van.

plus skipas €380 = €480 pp. Geen rare prijs toch?

*bericht bewerkt door Martin7182 op 10 jan 2023 14:03

Hai, ik heb appartement al geboekt hoor, een kleine driepersoonsstudio voor in totaal €251,-. Maar nul luxe natuurlijk, het is totaal low budget.

Heb je voor de prijs van de accomodatie de prijs van accomodatie+skipas min de prijs van de skipas aan de kassa/online gedaan?
Het is dan skipas voor Les Trois Vallées veronderstel ik!? Volgens mijn info wel 360€ en geen 380.

Dirk - LIVE unITed

Hai ik heb gewoon los een appartement geboekt. Skipas en reiskosten zijn uiteraard additioneel.

Ik wil nog wel een weekje, omdat ik al een skipas voor het hele gebied/seizoen heb. Die skipas is gratis, omdat ik net 75 ben geworden. Als dat een bezwaar is heb ik alle begrip. Voor luxe vervoer van drie personen kan ik zorgen.

Huub

Hoi Nelleke
Je hebt het over appartement maar ook over studio…da’s nog wel enig verschil !!
Studio’s zijn soms zo klein dat je je kont niet kan keren, helemaal niet als bv de onderschuifbedden niet opgeborgen zijn…

Hoi Nelleke
Ik heb je een privé berichtje gestuurd

Plaats een reactie