Rugbescherming

Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar goede rugbescherming voor mijn zoon. Nu komt hij al met commentaar van dat zit vast niet lekker en zo. Toch lijkt het mij erg verstandig voor iemand die alle snelheids en hoogte records probeert te verbreken.
Dus zoek ik al een tijdje naar tests maar alles wat ik kan vinden is verouderd en de producten die nu op de markt zijn staan er niet in.
Heeft iemand een tip.

Tip: Google: komperdell bodyprotection review

Bla, bla, bla.

Ik zou een D3O vest kopen, echt een wereld van verschil. Dat is een materiaal wat normaal gezien flexibel is maar hard wordt bij impact. Het zit dus veel lekkerder en vrijer, maar beschermd goed als je een klapper maakt. Ik heb een Scott Airflex Pro vest en daar ben ik echt heel blij mee. Het gaat bovendien nog wat beter zitten na een paar minuten als het nog wat meer opwarmt door je lichaamswarmte. En een vest blijft veel beter zitten dan zo’n ding wat je als rugzak om doet.

D3o is echt super comfortabel

Edwin van Riel

Ik zou vooral gaan passen… ik had geen idee, kwam uiteindelijk op deze uit en ga nooit zonder: https://www.ekosport.nl/poc-spine-vpd-air-wo-vest-slim-fit-u…

En ik snap dat dit een vrouwenmode is, maar meer dat ik deze (ook dit materiaal) heel fijn vind.

Bedankt allemaal voor de reactie.
Het is het 3do vest geworden van xion.

Plaats een reactie